Párbajozni fognak.
Már jócskán éjfélt ütött az óra, már áthaladtak a vasárnapra, amikor Haven még mindig mosolyogva idézte vissza az előző napot.
Reggel nagyot nyújtózkodva kelt ki az ágyából. A szoba már üres volt, a többiek már elmentek. Elővett egy kényelmes outfitet, majd a neszeszerével együtt a fürdőbe vonult. Vette egy hosszú hidegzuhanyt, aztán maga köré csavarva egy fehér törölközőt kilépett a szőnyegre. A papucsába lépve a tükör elé csoszogott, szomorúan konstantálta, hogy a füle előtt a hajvonalához nőtt egy méretes pattanás. Egész tinédzser korában szenvedett velük és a miteszerekkel, végre kitisztul a bőre, erre tessék. A fejét rázva a ruháiért nyúlt, majd komótosan öltözködni kezdett. A szokásos módon megcsinálta a szempilláit, de a tust most kihagyva előre hajolt megigazítani a haját. Elvégezte az elmúlt pár napban kialakult reggeli rutinját Bogyóval, aztán a cipőjébe bújt és feltette az óráját. Ránézve a számlapra lemondóan sóhajtott egyet. Megint lekéste a reggelit. Amikor kilépett a klubbhelyiségbe már csak elszórtan üldögélt egy-egy házbéli diák, a többiek már valőszínüleg a birtokon voltak. Unottan a konyha felé vette az irányt, ahová amikor belépett egy reggeliző társ fogadta.
- Jó reggelt Piton professzor! - mosolyodott el egyből.
A férfi reakcióját látva, ő annyira nem örült a társaságnak.
- Ne nézzen már - fordult hátra Haven, amikor már egy ideje magán érezte a professzor perzselő tekintetét.
- Szerinte nincs jobb dolgom, mint magát bámulnom? - tagadta egyből lesajnálóan.
- Ezek szerint, nincs - vont vállat, majd visszafordult.
- Elég! - csapott az asztalra dühtől lángoló szemekkel, mire a lány összerezzent.
- Uh...Elnézést - fordult meg meghökkenve.
Nem gondolta, hogy ennyire beidegesedig rá. Értetlenül fordult a kiviharzó bájitalmester után. Miután megreggelizet, hezitált, hogy a többiek után menjen vagy a klubbhelyiségbe, végül úgy döntött inkább kimegy ő is a birtokra. Hosszú keresgélés után sem találtak őket, ezért egyenesen Hagrid kunyhója felé vette az irányt.
- Szia Hagrid! - lépett be mosolyogva a kunyhóba.
- Haven! - lépdelt hozzá az óriás, majd megölelgette a lányt.
Mire kiszabadult az ölelésből, azt hitte kettétörtek a bordái.
- Nem voltak nálad a többiek? - nézett szét a lakásában, de csak Agyar volt ott.
- Nem.
Még mielőtt távozott volna megsimogatta a kutyát, majd mégegy bordatörős ölelés után kilépett a kunyhóból. Tanácstalanul álldogált egy ideig, majd megindult a Kviddics pálya felé. Az egyetlen ötlete maradt.
- Merlinre, ti mikor keltek? - kiabált fel, a három fent repkedőnek.
- Nyolckor, miért? - kiabált le Alondra.
A lány nem válaszolt csak legyintett egyet.
- Nem jössz? - kiáltott le Nash.
- Nem repültem még - jött zavarba.
- Azt hogy? - ordított le a fiú.
- Így - tárta szét a kezeit.
- Akkor most megtanítunk - mosolyodott el Aura, majd mind elkezdtek leereszkedni. - Szóval, arra még emlékszem elsőből, hogy lerakod magad mellé a seprűnt és azt mondod hogy: fel! - kezdte a lány.
YOU ARE READING
Egy másik világban
FanfictionEgy átlagos 2021-ben élő lány, aki él és hal a Harry Potterért, és persze a mi goromba bájitalmesterünkért. Azonban egy este olyan dolog történik, amire álmában sem gondolt volna. Az élete visszafordíthatatlanul a feje tetejére áll. Vajon képes lesz...