29. rész - Piros daru

668 54 8
                                    

- Ez is idióta - legyintett Aberforth lenézve, majd elsétálva otthagyta a földön fetrengő Havent, és a két ikret akikre átragadt a lány nevetése, ezért a földön guggolva röhögtek mellette.

Az ásítástól bekönnyezett szemmel emelte meg az óráját. Az időt megnézve idegesen pattant ki az ágyából. Már megint hagyták elaludni. A reggelit már lekéste, ezért kényelmesen, a szemét dörzsölve megetette Bogyót -aki csoda, hogy még él-, majd a ládája elé guggolt. A kinti hőmérőre rápillantva végül a Dr Martens-ére rálógó szürke, laza nadrágot, bordázott fekete atlétát és zöld laza kapucnis pulcsit választott. Mivel rajta kívül már nem volt bent senki, a neszeszerét magához hívva, az ágyánal öltözött fel. A fogmosást majdnem elfelejtve beindult a fürdőbe, majd ez után elindult le a klubbhelyiségbe.

- Miért hagytatok megint elaludni? - állt meg a kanapé háttámláján megtámaszkodva.

- Öhm... - pillantott fel rá Aura kérdőn.

- Kértelek már titeket, hogy ne hagyjatok sokáig aludni, és keltsetek fel! - nézett a lányokra.

- Bocs - tárta szét a kezét Alondra.

- Látom, sajnálod - nevette el magát. - Valaki jön a konyhára?

- Én megyek! - szólt Nash.

- El is vártam - biccentett elmosolyogva magát.

A fiú felszaladva a hálókörzetükbe magára vett egy fehér pulcsit, majd beszélgetve indultak a nagyterem alá. A hatalmas körte megcsiklandozása után megjelnet a kilincs, mire Nash előre engedte Havent, és beléptek a konyhára.

- Kisasszonyom! Uram! - jelent meg mosolyogva Winky.

- Szia Winky! - köszöntötték a házimanót.

- Mivel szolgálhat Winky? - nézett rájuk nagy barna szemeivel.

- Valami egyszerű reggelit hozz légyszi - mondta Haven zsebredugott kézzel.

- Még valamit hozhat Winky? - kérdezte jókedvűen.

- Nekem chips-et légyszíves - szólt a fiú.

- Winky máris hozza, foglaljanak nyugottan helyet - mondta, majd egy pukkanással eltűnt.

Éppenhogy leültek, mire a manó lány vidáman érkezett meg. Mind a kettőjük elé egy-egy tányért rakott, majd egy ,,Jó étvágyat kíván Winky!" után eltűnt. Csendben ültek, és maguk elé bambulva ettek, amikor Nash megszólalt.

- Ha megütöm magam, és fáj, erős vagy gyenge vagyok? - kérdezte elgondolkodva.

- Szimplán idióta - meredt rá, mire mind a ketten nevetésben törtek ki.

- Kellett volna menni a Roxmortsba - mondta elgondolkodva meg Nahs egy chips-et dobva a szájába.

- Megbeszéltük tegnap, hogy ma kihagyjuk - tárta szét a kezét.

- Tudom - biccentett. - De akkor is kellett volna menni - Haven végiggondolva a hallottakat szólalt meg.

- Igazából még lehetséges - mondta.

- Hogy? - vonta fel a szemöldökét. A lány vállat vonva elvigyorodta magát.

- Majd meglátod.

- Jó - tudta le ennyivel.

A kajájukat befejezve a kihalt folyosókon indultak vissza a pincébe. Bemondva a kódot bementek a klubbhelyiségbe, majd megálltak a fotelben ülőknél.

- Ki jön Roxmorts? - lelkesedett Nash.

- Mi? - pillantott fel kérdőn Aura.

- Jól hallod.

Egy másik világbanWhere stories live. Discover now