Dumbledore szokásos kedvesen csengő hangját meghallva, a szituációhoz képest túlságosan jókedvűen lépett be az ajtón.
A kör alakú irodába belépve, miután köszöntötte a jelenlévőket, végigsiklott a pillantása az alvó -vagy legalábbis azt tettető- régi igazgatónők és igazgatók protréjain, majd megállapodott Dumbledore-on.
- Citromport? - kérdezte derűs mosollyal az igazgató, viszont úgy tűnt, a vidámságban csak Haven osztozott vele. Miután mind illedelmesen visszautasítottak az édességet, az igazgató elkomolyodott. - Miss Duke, elmondaná, mi történt? - pillantott rá Dumbledore, mire Haven értetlenül Perselus-ra nézett. Nem lenne egyszerűbb csak megnézni az emlékeiket? A férfi alig észrevehetően jelezte neki, hogy várja ki a végét, mire a lány átvezette a tekintetét a varázslóról a Hugrabugosokra.
- Megfenyegetett! - bökött rá hisztérikusan, mire elkerekedett Haven szeme.
- Igen! Mind a kettőnket! - helyeselt Gia.
- Ki? - dőlt előre a székében, hogy jobban rájuk lásson. - Én biztos nem! - háborodott fel, Nadie-ra, majd Dumbledore-ra pillantva, mire érezte, hogy Perselus óvatosan meglöki a térdét a sajátjával.
- Nyugodjon meg, Miss Silverman! - szólt kedvesen Dumbledore. Haven a bájitalmesterre sandítva halkan sóhajtott, majd visszadőlt. - Ennyi történt? - kérdezte nyugodtan az igazgató.
- Igen - bólintott Nadie kihúzva magát.
- És megtudhatnám, hogy mivel fenyegette magát Miss Silverman? - döntötte kissé oldalra a fejét.
- Hát... - hápogta, mire Haven visszafolytott mosollyal az asztallapot kezdte fixírozni.
- Miss Duke? - szólította meg Dumbledore.
- Azt mondta... - motyogta kelletlenül.
- Nem történt ilyen, igazam van Miss Duke? - kérdezte Dumbledore várakozóan.
- Nem - vallotta be kerülve mindenki tekintetét.
- Azt tudja Miss Duke, hogy most akár el is tanácsolhatnám? Nem ez az első ilyesfajata ügye már - mondta komoran, Nadie pedig lesápadt.
- Kérem ne! - pánikolt be azonnal. - Ne, ne, kérem, ne! - rázta a fejét hevesen. - Nem küldhet el innen! - gyűltek könnyek a szemébe. - A Roxfort az otthonom! - Haven elképedve végignézett a professzorokon, majd megállapodott a tekintete Nadie-n. Soha nem látta még ilyen sebezhetően és soha nem is gondolta, hogy látni fogja.
- Tudom, Miss Duke - szólt lágyan az igazgató. - Nem áll szándékomban elüldeni magát...egynelőre. Vegye ezt egy utolsó figyelmeztetésnek!
- Köszönöm! - hajtotta le a fejét hálásan, amitől a vörös haja függönyként eltakarta az arcát. Haven egy ,,itt most mi az isten történt?" arccal a bájitalmester felé fordult, de a férfi csak alig láthatóan megrázta a fejét.
- 15 pont a Hugrabugtól. Fejenként - mondta Dumbledore. - Viszont látásra! - mosolyodott el, mire Haven és Perselus összenézett.
- Viszont látásra! - köszönt el Herbert és kivitte magával a két lányt.
- Viszont látásra! - állt fel McGalagony, majd az ajtóból gyorsan visszatekintett az ülőkre, aztán kiment.
- Igen? - az idős varázsló felváltva pillantgatott a lány és a férfi között.
- Öhm... - sütötte le a szemét, a pulcsiujját a kézfejére húzva. A férfi bíztatóan a combjára tette a kezét, Haven pedig ennek hatására nagyot nyelve Dumbledore szemébe nézett. - Szeretnék itt maradni - mondta ki gyorsan. - Pokol volt ott az életem. Nem bírnám ki, hogy visszamenjek oda.
YOU ARE READING
Egy másik világban
FanfictionEgy átlagos 2021-ben élő lány, aki él és hal a Harry Potterért, és persze a mi goromba bájitalmesterünkért. Azonban egy este olyan dolog történik, amire álmában sem gondolt volna. Az élete visszafordíthatatlanul a feje tetejére áll. Vajon képes lesz...