12. rész - Párbaj

827 59 0
                                    

- Haven, Aura ti jöttök - szólította őket, majd egy bátorító mosolyt küldött feléjük.

- Sok sikert - ökölpacsiztak le.

Haven gyomorgörccsel indult a terem közepére. Egymással szembe álltak, meghajoltak, majd hátat fordítottak és elindultak. Egymásra szegezték pálcáikat, de egyenlőre egyikőjük se lőtt. Vett egy hatalmas levegőt, aután kifújta, ezzel le is nyugtatva magát. Csak a párbajra koncentrált.

- Obscuro - kiáltotta Aura.

- Expelliamus - kiáltotta, miután kitért a varázslat elől.

- Protego, Confundus - hárított és egyből vissza is támadt.

- Locomotor mortis - lőtte ki a lány az átkot, de Aura kihajolt előle.

- Relashio - mondta a boszorkány, mire szikra eső kezdett hullani a pálcája végéből.

- Protego - húzta fel a pajzsot Haven. - Petrificus totalus!

A párbaj hosszú percekig ment. Estek, keltek, támadtak, védtek. Ahogy kitértek az rontások elől néha a tömegbe csapódott az átok, amit nem mindig tudtak időben kivédeni. Ezt Lupin azonnal orvosolta is. Már mind a kettőjükról a szó szoros értelmében folyt a víz. Remus végig csillogó szemekkel nézte a küzdelmet. Az óra első igazi harca.

- Incarcerous - kiáltotta Aura az ártást, amit éppen csak kitudott kerülni Haven.

- Langlock - ordította Haven.

Egy hajszálon múlt, hogy Aura kikerülje. Eltalálta a rontás, aminek következtében a nyelve a szájpadlására ragadt és nem tudott támadni.

- Locomotor mortis - mondta Haven, mire Aura lábai összebilincselődtek és dőlni kezdett.

Remus egy gyors párnázó bűbájjak megakadájozta, hogy Aurának baja essen, majd visszavonta az átkokat.

- Gyönyörű! Gratulálok lányok! - mosolyodott el. - 15 pont a Mardekárnak- mondta, aztán lassan elkezdte összütni a tenyereit.

A férfi tapsolásához először Nash, Alondra, Calla és Ida kapcsolódott. A végére az egész terem ünneplésben tört ki, a két lánynak tapsoltak és füttyögtek. Egymásra mosolyogtak, majd a többiekhez sétáltak. A tapsvihar szép lassan alábhagyott, majd teljesen megszünt.

- Szép volt - gratulált Aura Havennek.

- Köszi, te is ügyes voltál.

- Na kéremszépen - csapta össze kezeit. - A többiektől is ilyen gyönyörű párbajt várok el!

- Kurva jó húzás volt - bólintott Nash.

- Köszi - sütötte le zavartan a szemeit.

Meg saját magát is meglepte, azzal, hogy egyáltalán olyan hosszú ideig bírta, nem hogy még nyert is. Végre látta az értelmét, hogy 2020-ban megvette azt a könyvet és bemagolta a rontásokat, illetve az ártásokat.

- Köszönöm gyerekek, ügyesek voltatok! Vége az órának.

- Viszont látásra! - léptek ki a teremből.

Egy másik világbanWhere stories live. Discover now