Ak si niekto myslel, že epilógom som ukončila tento príbeh bez toho, aby som sa s vami rozlúčila, bol na veľkom omyle! 😂🙈
Samozrejme, že by som to nebola ja, ak by som tu nevyronila zopár teplých slov vďaky. 💖 A taktiež, ak by som sa tu nerozkecala o diele, akoby som bola práve na svojej autogramiáde.😂🙏🏽
P O Ď A K O V A N I E
Nebol by jediný deň, počas ktorého by som si neuvedomila, akých skvelých čitateľov vlastne mám. Viete, keď som začala písať, nikdy som si ani nedovolila dúfať, že tu raz budem mať taký skvelý okruh blízkych, ktorí ma budú, aj keď nevedomky veľmi motivovať i podporovať zároveň. Už len tým jedným vaším pozretím jednej kapitoly, sa mi na tvári zjavil úsmev. Mnoho ľudí tu na Wattpade vraví, že píšu pre seba. Avšak ja píšem hlavne pre vás. Neexistuje lepší pocit ako to, že dokážem v čitateľovi vyvolať hocakú emóciu. Či už je to drobný poloúsmev, chichot, radosť alebo trebárs aj hnev, slzy i strach. Milujem každú jednu vašu odozvu, či už je vo forme hviezdičky alebo komentáru, ktorý ma buď dokáže potešiť alebo mi na druhú stranu dokáže dopomôcť k zlepšovaniu. Vy ste tí, ktorí ma posúvajú vpred a za to vám všetkým nesmierne ďakujem. 💖
vykecavacka Ďakujem ti za tvoju úžasnú podporu.❤️ Pri tvojich komentoch som sa neraz zasmiala. Hádam mi odpustíš, že som ti nakoniec v tomto príbehu nedopriala milostný trojuholník 😅. No, kto vie ako to bude v tých ďalších 🤔😈.
leonalevinski Ja si skutočne neviem predstaviť, že ty by si do môjho malého krúžku nepatrila. Ďakujem ti ❤️, že si dala môjmu druhému príbehu šancu napriek tomu, že to občas (skoro vždy 😅) bola továreň na čokoládu. Viem, že ty máš radšej akciu a drámu 😂, preto si dovolím dúfať, že môj ďalší príbeh ťa pochytí ešte viac ☺️💖.
roselin8 Rose, tvoje trefné teórie a poznámky ma dakedy až udivovali a pri niektorých som sa schuti zasmiala. Častokrát ma vedeli dobre namotivovať. Som ti veľmi vďačná ❤️, že si dala môjmu príbehu šancu, aj po mojom prvom príbehu, ktorý nebol práve najlepší 😂🙏🏽🙈💕.
SonieGhost_28 Sonie, ty si také veľké zlatíčko, bez ktorého by som si to tu nevedela vôbec predstaviť 🥰🥰. Tvoje komenty, to... to je proste niečo 🤯😍. Toľko pochvál, čo ste mi ty a vykecavacka udelili za moje malé myšlienkové pochody, som si snáď ani nezaslúžila 🥺. A navyše teba tromfnúť v poeticky sformulovaných vetách rozhodne nedokážem. Ďakujem za tvoju veľkú podporu, ktorá ma viackrát dohnala k písaniu ❤️.
NinaLomeli Keď som ti dávala svoj tip na knihu, ani vo sne by mi nenapadlo, že práve vďaka tomu získam takú fantastickú čitateľku 😀. Vďačím ti za každú jednu pomoc, odozvu a podporu ❤️. Dúfam, že sa stretneme aj pri ďalšom príbehu 😘.
MajkaUsalova Ty si išla do tohto príbehu s tým, že si nevedela, čo očakávať. Zjavila si sa tu z ničoho nič a ja nemôžem byť vďačnejšia ☺️. Videla som z tvojich slov, ako si príbeh prežívala s hlavnými hrdinami a to bolo pre mňa najviac ❤️.
AurikasBooks Tvoje milé slová mi vždy dokážu vyčariť úsmev na tvári. Dokážeš sa vcítiť do každučkej postavy a pochopiť ich správanie, nech je akékoľvek 😄. Ďakujem, že si dala aj môjmu druhému príbehu šancu a hádam sa uvidíme aj pri ďalších ❤️.
ylliL_ Lilly, ty patríš k čitateľom, ktorí dokážu aj pochopiť aj sa nahnevať a to na tebe úplne zbožňujem 😀👌🏽. Vždy, keď si myslím, že viem, ako zareaguješ na danú vec, prekvapíš ma a urobíš úplne dačo iné. Som ti veľmi vďačná, za každú jednu podporu 💞.
°•*°•*°•*
F U N F A C T S ✍🏼
1. Od úplného začiatku som mala naplánovaný dej na ľahký a bez vážnych komplikácií. Mala to byť oddychovka s tridsiatimi kapitolami. (Ani jedno som príliš nedodržala 😂)
2. To, že Anya bude postihnutá bola prvá myšlienka, ktorá ma ohľadom tohto príbehu napadla.
3. Anyina postava je inšpirovaná brazílskou modelkou Paolou Antonini, ktorá prišla o nohu pri autonehode, keď mala dvadsaťjeden rokov.
4. Kyle sa v príbehu vôbec nemal vyskytovať. Jeho postava sa mi do príbehu vtlačila nepozvane. 😂😂
5. Samovraždu, ktorú sa Kyle pokúsil spáchať, prežiť nemal. Nakoniec som im to nechcela príliš sťažovať, keďže ako som spomínala, mala to byť oddychovka.
6. Della, Danteho manželka vôbec nemala zomrieť pri pôrode. Jej smrť som "prerobila" na poslednú chvíľu, aby to bolo viac autentické.
7. Dôvod, pre ktorý Anya prišla o nohu, som nemala vymyslený skoro do polovice príbehu 😬.
8. O chorobe CRPS som sa dozvedela čírou náhodou, keď som na internete natrafila po dlhom hľadaní článok s bývalou plavkyňou Hope Gordon, ktorej tento syndróm diagnostikovali v dvanástich rokoch. Dnes robí Hope kanoistiku a je veľmi úspešná.
9. Dante bol schválne vykreslený ako nežný a dobrý muž, keďže si pri dobrosrdečnej Any neviem predstaviť nejakého drsného urasteného motorkára s cigaretou v ústach 🤷🏽♀️😂.
10. Mason sa mal v príbehu objaviť viackrát. Na(ne)šťastie som ho nevedela moc vtlačiť do deja.
11. Tiffany sa mala objaviť o trochu skôr a spraviť omnoho väčšie divadlo.
12. Príbeh som písala pol roka s dvoj mesačnými prestávkami a občas som mala chuť s ním seknúť a odložiť ho do draftu.
13. Hoci neznášam dokonalé romantické príbehy, práve tento by sa k nim vedel zaradiť. Nie je iróniou, že píšeme to, čo si najviac nevieme predstaviť? 🤔
°•*°•*°•*
N Á H Ľ A D D O B U D Ú C N O S T I
Hoci tento príbeh skončil, mám rozpísaný ďalší. Od prvých dvoch sa bude až PRÍLIŠ odlišovať. Nebudete to klasická romantika.
Teraz vám môže napadnúť otázka, že ktorý môj príbeh bol čisto o romantike. Žiadny 🤷🏽♀️. Avšak môj tretí príbeh bude o niečom, čo by vás možno ani nenapadlo. Viac vám neprezradím. 🤭😈
Pevne dúfam, že sa s vami stretnem aj pri ňom, slniečka.
Pevný dátum prológu nemám stanovený, ale najviac sa prikláňam k septembru. Aj keď, kto vie? Postupne o ňom budem pridávať maličké omrvinky na mojom instagrame @kkaji_wattpad, takže kto by sa chcel niečo o ňom skôr dozvedieť, než uzrie svetlo sveta tu na Wattpade, určite tam zavítajte.
Nuž a aby som sa zatiaľ rozlúčila, ŽELÁM VÁM VŠETKÝM krásne slnečné dni plné pohody a radosti. Vždy majte úsmev na perách ☺️.
Vaša Kaji 💖
YOU ARE READING
STRATENÁ NÁDEJ
RomancePozriem do jeho tmavých očí, v ktorých vidím nežnosť, láskavosť a ďalej niečo, čo neviem zatiaľ identifikovať. Zas a znova sa strácam v jeho očiach a mám pocit, že na nich začínam byť závislá. Dokonca viac ako na čiernej káve bez sladidiel. °•*°•*...