23. BÖLÜM "ilkbahar"

27.1K 1.6K 99
                                    

Ve KAÇAK günü.
Medyada Özdemir Erdoğan'ın sesinden çok sevdiğim tam Devran ve Narin'i anlattığını düşündüğüm şarkısı var. Bölümde geçen eşyaların olduğu bir kolaj çalışmasıda var. Ve tabi taze damat adayımız Devran :-) 

İYİ OKUMALAR :-)
------------------------------------------------------

Nasıl bir heyecandı bu böyle. Polis akademisinde 1. olduğunu öğrendiğinde, hatta diplomasını bizzat il emniyet müdürünün elinden aldığında bile böylesi atmamıştı kalbi. Yaklaşık beş gündür bahar tam manasıyla sadece doğaya, evine, kafeye gelmemişti. Yüreğide baharı tadıyordu belki de ilk kez. Coşkulu bir bayram havası esiyordu çevresinde. Bu gün Narin'i isteyeceklerdi. Başlarında aileden bir büyük yoktu ne yazık ki. Kendi ailesini reddedeli çok olmuştu ki, haklı sebebi su götürmez bir gerçekti. Narin ise ailesi tarafından aforoz edilmişti zaten boşandığı gün. İkiside yalnızdı bu hayatta. Şimdi bu iki yalnız kalp bir birini bulmuşlardı.

Kezban ablanın önderliğinde, Mevlüde teyzeyle kurdukları planın hesabını bir güzel sormak istese de, yapmadı Devran. Sonucu güzel biten bu plan sayesinde şu anda, kalbi göğsünü yarıp çıkacak kadar atıyordu. Soğuk kanlı bir yaradılışa sahip Devran gibi biri için, heyacan yabancısı olduğu bir duyguydu. Sadece bu dedikodular yüzenden göz yaşı döken sevdiği için kızmıştı ikisine. Daha fazlasına Narin müsade etmemişti. Sonuçta ikisinin mutluluğu için oynanmıştı bu müsamere.

Arabada oturmuş yan koltuğun üstünde duran çiçeğe gözü ilişti. Baharın habercisi beyaz, pembe ve mor Lalelerden oluşan çok güzel bir buket hazırlatmıştı. Sevdiği, gibiydi laleler. Narin, hassas, güzel. Dün sipariş ettiği mor, üstünde kurşuni metal zarif detayları olan kadife kutu içinde beyaz, sütlü, bitter ve daha bir kaç çeşitin olduğu çikolatalardan oluşan birde kutu vardı. Narin ne çeşit çikolata seviyoedu bilmiyordu bu yüzden hepsinden koydurmuştu Devran. Özenle ütülediği gri takım elbisesi, beyaz gömleği ve takımına uygun siyah kravatıyla oldukça şık ve yakışıklı olduğunun bilincinde olsa da heyacanına engel olamıyordu. Narin teklifini kabul etmişti ve beş gündür yalnız geçen yıllara inat çok güzel geçmişti. Sadece bu akşamın süprizi meraklı komşusu Hatice teyzenin süpriz yumurta gibi Narin'in velisi gibi ortaya atılmasıydı. Biraz tedirgindi bu konuda çünkü sonuçta iki kumpasçı Mevlüde hanım ve Kezban abla yetmiyormuş gibi, Hatice teyzede durumdan kendine vazife çıkarmış ve Narin'in evinde muhtemelen baş köşeye kurulmuştu.

Beklemeye devam ederken telefonunun çalmasıyla daldığı düşüncelerden kendine gelmiş oldu. Cebinden çıkardığı telefonun ekranında Kezban ablanın ismini görünce hemen açtı.

"Abla hayırdır?" Devran'ın endişeli çıkan sesine inat gayet neşeli sesiyle cevap verdi Gülperi.

"Devran abicim benim, Gülperi. Annem, 'nede galıvemiş bizim damat adayı? Bu gidişlen geç kalıvecekte gızı vemeyecek Hatçe garısı' dedi. Haberin olsun!" dedi annesinin şivesiyle Gülperi ve ardından kıkırtıları geldi Devran'ın kulağına.

Rahat bir nefes alan Devran işittikleriyle yalancı bir öfkeyle "Sıkıysa vermesin hele!" dedi karşı tarafta kıkır kıkır gülen kıza.

"Sen merak etme Abim. Bu akşam alıcaz Narin anlamı" diye birde gaz verdi kendince Devran'a.

Bu akşam çok eğlenecekleri garantiydi. Zira annesi ve Hatice teyze hiç anlaşamazlardı, esasında kötü bir şey yoktu aralarında sadece tatlı bir rekabetti onların ki. Narin'i, Devran'a ilk gözü kesen Hatice teyzeyken, annesi değme ajanlara taş çıkartacak kadar plan, program kurup üstüne mahalleliyide bilmeden çanak tutarak kumpasa getirmişti iki aşığı. Şimdi de meyvasını yemek hakkıydı ona göre ama Hatice teyzenin yine hazıra konmakta üstüne yoktu. Birde ben kız tarafıyım diye iki gün önceden ilan etmemişmiydi, iyice sinir olmuştu Kezban. Ona inat bu gece önceden kararlaştırdıkları gibi önce büyük olduğu için ev sahibi Mevlide teyzeden, sonrada Narin'in kendinden isteyeceklerdi.

KAÇAK✔FİNAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin