Ve nihayet finale kadar geldik.
Çok uzun olmamakla birlikte, sıkılmadan bu teşekkür notumu okumanızı rica etsem (:-)
Bu hikayemi ilk kaleme almamda beni hep yüreklendirerek desteğini hiç esirgemeyen, sevgili lemarize teşekkürü bir borç bilirim. İyi ki varsın yazarım. Ve iyi ki seni tanıma şerefine nail olmuşum. Söylemeden geçemeyeceğim. Bu kurgu ilk aklıma geldiğinde Frezya'dan ilham aldım. Çünkü orada da yaralı bir kadının hayat mücadelesi vardı. Bana ilham kaynağı oldu.
Ve yine her bölüm desteğini vermekten beri durmayan, yorumlarda buluştuğumuz (:-) Hırçın Güvercin'in yazarı sibelgns taze anne adayı o güzel parmakların yorulmasın. Sana da çok teşekkürler canım. Tatlı yorumlarıyla yüzümü güldüren kubra3301e çok çok teşekkürler kuzum. Yaklaşık nerdeyse iki seneye yakın tanıştığımızdan beri beni hiç bir platformda yalnız bırakmayan, kardeş ülkeden sevgili gulzarahmedova5 desteğini hep hissettirdin çok teşekkürler canım. Yaptığın güzel analizlerle arada sana gelecek bölümlerden çıtlatmana sebep olduğum, yorumlarını hep bir merakla beklediğim GktrkSuna sana da çok çok teşekkür ederim canım. Heyecanlı yorumlarıyla beni de heyecanlandıran sevgili arzu_raniray çok sağolasın kuzum. Çok yakında yüreğimizi ısıtacak kitabı Yüreğim Saklı Sevdan'ın yazarı, ve yine sımsıcak yeni hikayesi Yüreğimin Kıyıların'dayı bizlere sevdiren güzel insan, NevraMutlu ben senin kadar güzel teşekkür edemedim gerçi (:-) sana da çok teşekkürler.
Hikayemizin yeni kapağını yapıp bana final süprizi yaşatan, verdiği çok değerli bilgileriy ve engin tecrübeleriyle bana yol gösteren kalemi gibi gönlü güzel lal-iberguzar2 Merve'm o kadar mutlu ettin ki beni. Çok çok teşekkür ederim canım. MULTİMEDYA'ya bir bakın derim bu arada. Yeni kapağımız ve bu bölümde dahil tüm hikayeye özel bir şarkı var orada. Özdemir Erdoğan- İKİN BAHAR
Ve İsmini anamadığım o kadar çok kişi var ki, ilk hikayemde beni yalnız bırakmayan, oylarınızla, yorumlarınızla destek çıkan, severek okuyan siz gizemli okuyucularıma çoook ama çok teşekkürler.
Bu kurgu ilk aklıma geldiğinde, aklımda sadece iki vurgu vardı. Ülkemin belki de dünyanın kanayan yaralarından ikisi, son dönemde maalesef ki yeniden hortlayan Terör ve Kadına Şiddet. Sonucun buralara geleceğini hiç tahmin etmedim. Yazdıkça ilerledi bölüm ve hiç önceden böyle olsun diye düşünmedim. Yazarak ilerledi hikaye. Sadece genel anlamda aklımda bazı şeyler vardı. Hikaye karakterlerimi seçerken de, ona uygun seçtim. Neden eski yılda geçiyor, zaman atlaması olacak mı diye çok sorular geldi gerek yorumlarda, gerekse özelden atılan mesajlarda. Birincisi bundan 12 öncesi hatta ilk bölümlere giderseniz 1992, 1995, 1999 ve nihayet 2000'li yıllar. Çünkü o yıllar hem zordu hemde çok özeldi. Dostluklar daha kalıcıydı. Sevgi, aşk, sevda gibi cümleler ayaklar altında değildi. Yada basit bir lakırtıdan ibaret değildi. Ben hikayemde acemi bir yazar aday, adayı olarak hem o zorlu yılların karanlık yönlerini vermeye çalıştım. Hem de iki yaralı ruhun sadece bir bakışla da sevebileceğini, aşkın aslında nasıl da masum işlenebileceğini, engellere rağmen sevginin herşeye gücü yetebileceğini göstermek istedim. Onların engelleri belki düşmanlar, başka erkek yada kadınlar değildi. Onların düşmanı ruhlarında besledikleri benlikleriydi. Bu yüzden hikayenin adı KAÇAK, çünkü onlar sadece dünde kalan acı geçmişleriden değil, bir birlerine duydukları yoğun aşktanda kaçmaya çalıştılar ama her seferinde yine bir mıknatıs gibi bir birlerine çekildiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK✔FİNAL
Fiction générale2015 Genel Kurgu #9 İki kayıp ruh. İki yaralı yürek. Hızla, akıp giden zamana karşı yüreklere nakış nakış işlenen duygular. Birbirine kaçamak değen gözler. Cehennem gibi yakan bir sevda... Kader ağlarını örerken, her bir çelmede tökezleyen iki bed...