7. BÖLÜM TEKLİF

31.7K 1.9K 83
                                    

Merhaba arkadaşlar

Bir karar aldım eğer bir sıkıntı olmazsa ve yapabilirsem haftada bir bölüm yayınlayacağım ve bu genelde salı günü olacak aslında bu bölümde yarın yani salı gelecekti ama bu gün benim için fazlasıyla emek harcayan iki arkadaşım sayesinde bölümü yayınlamaya karar verdim.

Yeni kitap kapağımızı yapan sevgili Melike_Sengül ve sevgili Casperr17 kardeşlerime çok teşekkür ederim. Ellerine, emeklerine sağlık bu bölümü her ikisine armağan ediyorum.

Ve Bölüm sizlerle.  Not: Medyada Narin ve Devran var

İYİ OKUMALAR :)

----

 1999 ANTALYA,  ALANYA

 Devranın gidişinin ardından bir süre daha oturdu cafede Narin.  Bir kaç saat  etrafı dolaştı. Daha doğrusu geceyi geçireceği ve belki sonrasında eğer olurda bu şehirde yaşamaya başlarsa kalacak bir yere ve en önemliside bir işe ihtiyacı olacaktı.  Turistik bir yer olduğundan diğer illere göre pahalıydı ve onun öyle paralar saçacak kadar öyle milyarları yoktu. Ucuz ve güvenilir bir yer aradı saatlerce. Sonunda girdiği bir tuhafiyede iyi birine benzeye 50'li yaşlardaki bir teyzeye kalacak temiz, ucuz ve güvenli bir otel sordu. Yaşlı teyzede ona önce şöyle bir bakıp süzdükten sonra haline acımış olacak ki yarım saat mesafede bir otelin adresini verdi. Otele geldiğinde çoktan akşam olmuştu ve tek başına ve bu mevsimde olması biraz dikkat çeksede nihayet tek geceliğine bir oda tuttu ve en azından bu geceyi atlatabileceği için şükretti.

Sanırım çok erken konuşmuştu Narin. Çünkü iki oda ilerisinde kalan orta boylarda  hafif göbekli sarışın bir adam daha odasına yerleşirken ona pis pis bakmaya başlamıştı bile. Aldırmadı Narin ve odasına girer girmezde kapısını kapatmak için hamle yaptığı sırada bir ayağın kapı aralığına girip kapıyı kapatmasını engellediğini göründe az önceki adam aklına geldi ve içini büyük bir korku kapladı. Ama bunu belli etmemek için soğuk kanlı olup adama haddini bildirmek en iyisi diye düşündü. Gürültü çıkmaması için azami bir gayret sarfediyordu, çünkü olurda otel sahibi duyarsa otelinde olay çıkarttığı için o'nu atabilir ve bu saatten sonra nerde kalacak yer bulur hiç bir bilgisi yoktu. Ama malesef düşündüklerinin tam tersi oldu ve adam o'nu rahat bırakmak bir tarafa niyetini açık açık belli etti pislik. Narin'i bir fahişe sanıp o'nunla para karşılığı bir gece geçirmek derdindeydi. Biraz'da içkili olduğu üzerindeki leş gibi içki kokusundan anlaşılıyordu zaten.

Tam herşey bitti derken, kurtarıcısı gelmiş ve son anda hem otelden atılmaktan kurtulmuş hemde adamların üzerine attığı iftiradan. Zira Devran o'nları nasıl korkuttuysa ki o gözler bazen ölümcül olabiliyordu, çünkü bunu yakınen tecrübe etmişti, otel sahibi ve o pislik o'ndan özür bile dilemişler hatta otel sahibi bu gece için o'ndan para almayacağını söylemişti. Narin utanmasa hiç tanımadığı ama o'nu bu nahoş durumdan kurtaran kahramanının boynuna sarılacaktı.

Ama oda ne? bu adam kendisinede mi kızgındı? niye kaşları çatık bakıyordu ki? O'nun hiç bir suçu yoktu halbuki! Az önce o güzelim mavi-yeşil gözler ölümcül bakışlara dönüşerek iki adamı ki - her ikiside tam bir pislik ve korkaktı - olduğu yere pısmış olarak kaçırtan o gözler, şimdi de o'na dönmüştü.  Bidakka ya!  burda bir yanlışlık vardı ama! 

" Ne belaymışsın sen! Sana rastladığımdan beri başımdan bela eksik olmadı. "

" Benim ne suçum var? O, pislik bana sarkıntılık yaptı otel sahibide iftira attı  "  Diye savunmaya geçti Narin. Hayır burda tek bir madur vardı, o'da kendisiydi. Ama beyefendi sanki  suçlu kendisiymiş gibi taarruza geçmişti. 

KAÇAK✔FİNAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin