*Aryssa Pov*
Class
"Kau tahu si Ian semalam,dia buat kerja gila doe semalam.Ada ke patut dia ikut aku balik rumah semalam?Pastu siap beramah mesra lagi dengan parents aku.Tak pasal pasal dorang ingat tu boyfriend aku."Pagi pagi lagi aku dengan yang lain dah kena dengar bebelan Anis.Nasib baik member.
"Nasib kita sama weh.Tapi aku,lagi teruk.Asyraf siap mengaku dia boyfriend aku.What the heck doe."Hannah mengeluh perlahan.Sementara kami yang lain dah tergelak gelak macam pontianak.
"Eh,sesuai apa korang berdua.Dua dua suka buat perangai pelik pelik."Aku mengusik Hannah.Tak pasal pasal aku kena pukul dengan Hannah.Memang betul apa yang aku cakap.Dorang tu sesuai.Bagai pinang dibelah dua,ecehh.
"Hahahaha.Nasib koranglah.Nasib baik Yel tu waras sikitDia just hantar aku balik pastu dia pun balik.Tak macam yang member dia yang lain tu,otak dah hilang."Sarah mengurut dadanya.Lega lah tu Daniel tak buat hal.
Aku yang baru balik dari tandas itu melihat kelas aku.Pada waktu itu keadaan sangat bising.Maklumlah,dari rehat tadi sampai lah tengah hari,cikgu tak masuk.Ada hal katanya.
Apa yang buat aku lebih terkejut adalah Adzrin yang sedang memegang gitar.Dah kenapa mamat ni?Takkanlah nak buat konsert pulak?
"Rysa,kitorang bosanlah.Kitorang teringin nak dengar kau nyanyi,please."Hannah yang sedang duduk itu merayu kepadaku.Sementara aku,masih kaku di depan pintu.
"Asal aku pulak yang kena nyanyi?Tak-" "Nyanyi jelah sengal.Penat aku ambik gitar ni dari bilik musik."Adzrin menarikku masuk ke dalam kelas.
Eh,eh mamat ni.Propa lebih.Macamlah aku tak tahu,yang dia suruh budak lain ambikkan.Tak ada maknanya dia rajin nak turun bawah.Cehh.
"Fine,fine.Lagu apa apa je ok?"Aku berkata.Terus kelas jadi senyap sepi.Amboi,korang memang sengaja kan?"I will play the guitar.You just sing."Adzrin terus menarik aku untuk duduk di atas kerusi.
(Aryssa)
Lamaku simpan perasaan ini
Tanpa terduga rasa cinta hadir
Puas menafi bisikan di hati
Namun tak terdaya
Tuk menghalang rindu(Adzrin)
Aku pendam rasa
Dan angan menjadi teman
Engkau ingin ku miliki
Namun aku tidak mampu
Untuk memiliki cinta
Insan mulia sepertimu
Dikaulah bidadari
Temani tiap mimpi
Diriku di selubung rindu(Aryssa)
Rasa penuh prasangka
Dia penguat jiwa
Kita pinta takdirnya
Pergilah sepiHu-uu-uu
Ho-oo-oo(Aryssa)
Bulan bisik padanya(Adzrin)
Benar ku cinta dia(Aryssa+Adzrin)
Kau hidupkanlah rasa ini(Adzrin)
Dikaulah bidadari
Temani tiap mimpi
Sungguhh aku rindu hu-wo(Aryssa)
Oh, cinta penuh prasangka
Kuatkanlah hatiku(Aryssa+Adzrin)
Agar ikatan ini terjalin
Bulan bisik padanya
Benar ku cinta dia
Satukanlah
Satukan rasaSatu kelas tak berkelip pandang aku dan Adzrin.Suara aku sumbang sangat ke?
"Bravo,bravo!That's ma man!"Asyraf menjerit jerit sambil menunjukkan mini love kepada Adzrin.Tapi,Adzrin hanya membalas dengan penumbuk.
Kelas serta merta riuh rendah.Semua bagi tepukan yang sangat gemuruh.Terasa macam artis pulak,ecehh.
"You're so good,Rysa!Good job!" Hannah pula yang terjerit jerit bersorak.See?Aku baru cakap yang Si Hannah dengan Asyraf ni sesuai.Korang setuju kan?
YOU ARE READING
Endless Love [C]
Teen Fiction[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...