Malam tragedi

220 35 2
                                    

*Aryssa Pov*

"Baby girlllll."Panggil Adzrin sejurus sahaja kami masuk ke bilik.

"Apa dia suamiku yang terchentaaaa?"Soalku.

"Sit here."Adzrin menepuk perlahan katil.Tanpa banyak tanya,aku terus melabuhkan punggung di sisi Adzrin.

"And then,close your eyes."Adzrin tersengih lebar.

"Eeee,banyaknya arahan.Ada apa sebenarnya ni?"Aku mencebik

"Jangan banyak tanya.Kalau tak i ragut bibir you."Ugut Adzrin.

"Urghh,fine!"Aku terus menutup mataku.Eee,dia ni!Suka sangat ugut orang!

"Lama lagi ke??"Soalku.

"Hang on."Adzrin berbisik di telingaku.

*Adzrin Pov*

Aku mengeluarkan perlahan-lahan sebuah kotak kecil dari poketku.

"Abang!Apa yang lama sangat nii?"Aryssa mencebik.

"Haip!Nak kena ragut ke bibir tu?"Aku tersenyum nakal.

"Eeee,pervert lah!"Aryssa mencebik lagi.

"This is for you.Something's that looks perfect just like you are."Aku memakaikan Aryssa seutas rantai leher.

"Now,open your eyes."Aku berbisik di telinga Aryssa.

"Omg,it is gorgeous!Thank you,darlinggg."Aryssa membelek rantai yang terpasang kemas di lehernya.

"Bukan rantai yang cantik,but you.You always look beautiful,baby girl."Aku mengusap perlahan pipi Aryssa.

"Euwww,so cheesy!Mana hilang mamat badboy tu?"Aryssa tersenyum lebar.

"Unfortunately,he is gone.Since he met you,he's changing into Mr Cheesy."Adzrin mencuit perlahan hidungku.

"Eeeee,sikit sikit cuit hidung.Sakit lahh."Rungut Aryssa.

"Habis tu,kalau taknak abang cuit hidung tu,nak abang buat apa?Ragut bibir sayang?"Aku tersenyum nakal.Aku sengaja menghampiri Aryssa.

"Hmm,seems interesting."Aku memegang dagu Aryssa.Bibirnya ditatap lama olehku.

"Eeeee,dah lah!Nak mandi.Makin lama sayang duduk sini,makin menjadi-jadi perangai ulat bulu abang tuh!"Aryssa memalingkan wajahku ke tepi.Dia bingkas bangun dan menuju ke bilik air.

"Sayang!Nak abang teman tak?!"Aku meninggikan suaraku.

"Shh!Sebelah ada Daniel lah!Tak tahu malu ke?"Aku memperlahankan suaraku.

"Ala,dia tak kisah pun.Dia kan 24/7 dengan buku je."Selamba aku mengutuknya.

"Eeee,dah lah!Jangan cuba-cuba nak masuk ehh!"Arah Aryssa.

"Tak janji!"Aku tersenyum nakal.

*Aryssa Pov*

Beberapa minggu kemudian,

"Omg!Macam tak sangka je yang kawan aku sorang ni dah nak kahwin!"Ucap ku dengan penuh teruja.

"Look at you,Anis!You look so stunning!"Hannah memandang Anis atas bawah atas bawah.

"Hello.Tengoklah dari butik siapaa."Sarah mengibas rambutnya.

"Eh,hello,hello,hello.Tengoklah siapa yang buat design tuhh."Natasha turut mengibas rambutnya.

"Eh,dah dah.Tak payah nak bertekak.Tolonglah aku nihhh.Aku tengah nervousss."Kata Anis.

"Pfft.Kau?Kau nervous?Sejak bila wujud perkataan nervous dalam hidup kau?Hahahaha."Hannah tertawa kecil.

Endless Love [C]Where stories live. Discover now