*Aryssa Pov*
Keadaan menjadi normal semula.Tiada lagi rencana jahat Alief.Mungkin dah insaf.Argh,lantaklah.
Aku menumpukan perhatian ku kepada Cikgu Azri.Ketika aku sedang khusyuk mendengar apa yang diajarinya,telefonku berbunyi.
Tingg! Notifikasi muncul di skrinku.Aku segera melihat telefonku.
Ice Knight✨
Adrian:
Guys,after this class,semua chiao pergi store.Ada perkara penting aku nak discuss.Daniel:
Orait.Asyraf:
Urgent?About what?Adrian:
I tell you later,just come to the store after this class,no excuse.Izzren:
Noted,Ian.Adzrin:
See you later.Anis:
Ok Ian.Sarah:
Aye aye,Ian!Natasha:
See you soon!Hannah:
Alright,noted.Ok,Ian
Aku mematikan telefonku.Urgent?Apa yang penting sangat sampai nak kena berkumpul?
Aku mencuit bahu Adzrin."Kau rasa,apa yang Adrian nak bincangkan?"Aku berbisik di telinga Adzrin.
"I don't know.Tengoklah nanti.Dah,focus kat depan.Kang tak pasal pasal kena duduk luar."Adzrin menolak kepalaku ke arah hadapan semula.
Even, Adzrin pun tak tahu?Apa dia yang Adrian nak discuss ni?Ni yang makin curiga ni.
*Author Pov*
"So,apa plan kau?"Alief bertanya kepada Al yang sedang menconteng sesuatu di board.Di board itu penuh dengan gambar Ice Knight dan Girls.Semuanya dihubungkan dengan satu garisan dan diconteng dengan pen merah.
"Hmm,kita buat plan step by step.First,we have to get rid all of their friends.Because they will interrupt our plan."Al berkata sambil mengetuk ngetuk marker pen di board itu.
"Bodoh, kau fikir kau boleh dapat Aryssa?Ceit,aku takkan biarkan Aryssa bahagia.Aku akan pastikan dia menderita sampai mati.Hehehe."Al berkata seorang diri dengan nada yang perlahan.
*Aryssa Pov*
"Ian,proceed the meeting.Semua dah ada."Daniel bersuara sebaik sahaja Izzren mengunci pintu.
"Ok,since semua dah ada,aku akan teruskan meeting ni."Adrian mengambil tempat di sebelah Daniel sebelum menyambung semula percakapannya.
"Ni tentang Alief.Since the day that Aryssa was kidnapped,something fishy was going on."Adrian berkata kepada kami semua.
"Something fishy?What is it?"Adzrin bertanya kepada Adrian.
"Cap,kau ingat tak masa kita tunggu Yel dengan Izz sampai?"Adrian bertanya pula kepada Asyraf.
"Is it about Alief was calling someone when Aryssa unconscious?"Asyraf bertanya balik kepada Adrian.
Kami yang lain ni tercengang.Apesal main tanya tanya pulak ni? Straight to the point jelah.
"Yes!Masa Aryssa tak sedar,ada orang call Alief.Alief tak sebut nama orang tu,tapi dari suara yang aku dengar,it is a girl."Adrian berkata lagi.
"So,point kau adalah berkemungkinan Alief ada berpakat dengan seseorang untuk hancurkan hidup Aryssa?"Giliran Daniel pula bersuara.
YOU ARE READING
Endless Love [C]
Teen Fiction[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...