*Aryssa Pov*
Aku tercengang melihat situasi di hadapanku.Bunyi tembakan tadi membuatkan aku berasa sedikit takut.
Kami semua berlari menuju ke arah Asyraf dan Hannah.
"Bro, what's happen just now?"Izzren menepuk perlahan bahu Asyraf.Asyraf melepaskan pelukan itu.
"Sarah,bawa Hannah masuk dalam.Yang lain masuk jugak.Now."Daniel mengarahkan kami untuk masuk semula ke dalam rumah.Kami hanya menurut kata Daniel.Aku dan Anis memapah Hannah masuk ke dalam rumah.
*Adzrin Pov*
"Explain to me."Aku bersandar di tepi pagar.Kedengaran Asyraf mengeluh kuat.
"Hannah was almost shot earlier.Luckily,i managed to save her."Asyraf meraup wajahnya.
"Where's the person right now?"Adrian bertanya kepada Asyraf.
"Depan tu.Mati kot."Selamba Asyraf berkata.
"Jom.We must find some clue about Al."Aku berjalan mendahului mereka semua.
Kami meninjau kawasan yang berhampiran untuk mencari sebarang klu.
"I think this can be used as a clue."Izzren mengambil sebuah telefon bimbit dari poket lelaki itu.
"Damn.It is locked."Aku merengus sebaik sahaja aku merampas telefon itu.
"Don't worry about it.Bagi aku handle."Adrian merampas telefon itu sambil tersenyum sinis.Dia terus berjalan menuju ke rumah.
*Aryssa Pov*
Malam
Ketika aku sedang leka memasak di dapur,tiba tiba ada sepasang tangan melingkari pinggangku.Aku segera menoleh ke belakang.
"Abang,kan sayang tengah masak ni."Aku berkata kepada Adzrin.
"Masak jelah.Abang tak kacau."Adzrin memusingkan kepalaku ke hadapan semula.Kemudian,dia menongkat dagunya di bahuku.
"I love you."Adzrin berbisik di telingaku.
"I love you more.Btw,dah elok belum demam tu?"Aku bertanya kepada Adzrin.
"Dahlah.Tengoklah siapa yang jagaa."Adzrin makin mengetatkan pelukan itu.
"Oh,shit my eyes!"Tiba tiba kedengaran suara Adrian menjerit.
"Makkk!Orang nak kahwinnn!"Kedengaran suara Anis pula menjerit.
Aku segera menoleh ke arah mereka berdua.
"Sejak bila korang ada dekat sini?"Aku segera melepaskan tangan Adzrin itu.
"Haih,kitorang ni kan memang ditakdirkan untuk melihat merpati dua sejoli ni berasmara cinta."Adrian memandang ke arah Anis.
"Itulah,kami sebagai orang yang single,akui yang kami rasa nak kahwin bila tengok korang berduaaaa."Anis merengek seperti budak kecil.
"Kalau macam tu,jom kahwin dengan aku."Adrian mengusik Anis.
"Gilo!Memang tak lah aku nak kahwin dengan kau.Lambert lagiiii."Anis membuang rolling eyes.
"Anis,orang tua tua pernah pesan,jangan benci sangat dekat orang tu.Takut nanti,dia lah jodoh kita."Giliran aku pula mengusik Anis.
"Ian dah bagi hint tu,terima jelah,Anis."Izzren yang tiba tiba muncul menyampuk perbualan kami.
"Eeee,taknak aku.Gelii."Anis memandang Adrian atas bawah.
YOU ARE READING
Endless Love [C]
Teen Fiction[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...