*Aryssa Pov*
"Ok class,seperti yang kamu semua sedia maklum,sekolah kita akan mengadakan kem selama 3 hari 2 malam.Tahun ini,semua pelajar tingkatan 5 diwajibkan pergi.No excuse."
Cikgu Azri berkata kepada kami semua."Ala,pergi kem?Bosanlah.Dahlah 3 hari.Aku baru ingat nak pergi shopping."Natasha sudah merungut ketika mendengar kata kata Cikgu Azri.
"Hmm,nak buat macam mana?Cikgu Azri dah kata no excuse.Lecehlah kem kem bagai ni."Aku merungut perlahan.
"Eh,Rysa.Aku tengok kan.Sejak akhir akhir ni,kau asyik dengan Ice Knight je.Especially dengan Ad.Kau dengan Ad ada apa apa eh?"Hannah mengusikku.
Damn.Dia nampak ke aku gi club house dorang haritu?"Eh tak adalah.Aku mana ada suka Ad.Korang ni."Aku cuba berlagak tenang di depan mereka.
"Ehem,ehem.Kitorang tak cakap pun yang kau suka Ad.Ke,kau memang betul betul dah suka Ad?"Anis menjongketkan keningnya.
"Err,aku.Aku tak suka-" "Apa salahnya kau suka Ad?Ad tu bukannya boyfriend orang.Lagipun korang sesuai lah.Dah lah,takpayah nak nafikan sangat perasaan tu.Takut nanti kau yang menyesal."Sarah memberi pesanan kepadaku.
Betul ke aku dah suka Adzrin?Tapi,dia suka aku ke?Mampu ke Adzrin terima aku,kalau dia tahu kisah silam aku?
D1 kem
"Huarghhhhh.Bosannyaa."Anis merungut ketika sudah duduk di dalam bas."Oi.Bas belum gerak lagi,kau dah bosan?"Aku menggeleng perlahan melihat Anis.
Aku menoleh ke belakang,aku ingatkan Hannah dan Sarah di belakang.Rupa rupanya Adzrin dan Adzrian!Kenapalah aku selalu dekat dengan dia?
"Why, baby girl?Wanna sit beside me?"Adzrin mengusikku.Dia ni,pantang nampak muka aku,ada je yang nak diusik.
Aku terus memandang hadapan semula.Earphone ku disumbat ke dalam telinga.Aku memasang lagu.Aku cuba untuk lelapkan mata.
Ketika aku sedang lena dibuai mimpi,aku terasa seperti orang lain di sebelahku.Bau ni,macam bau Adzrin!
Aku menoleh ke sisiku.Damn,memang Adzrin!"Oi.Mana Anis?"Aku bertanya kepada Adzrin."Belakang.Aku tukar dengan dia.Saja,nak duduk sebelah kau."Selamba badak je Adzrin menjawab.
Aku menoleh ke belakang,Anis tersengih sengih sambil menunjuk peace.Siap kau Anis.Aku humban kau dalam sungai nanti!
"Tidur jelah.,tersengguk-sengguk."Adzrin melentokkan kepalaku di bahunya.Aku membulatkan mata kepadanya."Why?Kau nak tidur dekat peha aku ke?Choose.Shoulder or thigh?"Adzrin mengugutku.
"Ish,yelah yelah.Kau ni asyik mengarah je.Macam-" "Lips tu nak kena seal ke?"Adzrin tersenyum nakal.Aku terus mendiamkan diri.Akhirnya,aku terlena di bahunya.
Cikgu Azri memberi taklimat kepada kami semua setelah tiba di destinasi."Jam 4 petang,Cikgu nak kamu semua ada di sini.Kita akan mulakan aktiviti pertama kita."Kami bergerak ke tempat penginapan kami.Masing masing berehat sebentar sementara menunggu jam 4.
*Skip aktiviti pertama!*
"Jadi,malam ni kita akan meredah hutan.Cikgu minta kamu semua jaga percakapan ketika masuk ke dalam hutan.Ok,jom."Cikgu Azri memberi arahan kepada kami semua.
*Author's Pov*
"Girls, let's start the plan."Al memberi arahan kepada rakan rakannya.Hmm,siapa eh,Al ni?
*Aryssa Pov*
"Korang gerak dulu,aku nak betulkan tali kasut."Aku memberitahu Anis dan Sarah.Ketika aku sedang mengikat kasut,dush!Kepalaku dipukul dari belakang.Belum sempat aku melihat wajahnya,aku rebah terlebih dahulu.
Pangg!Pipiku dilempang kuat.Aku cuba untuk melepaskan diri,tetapi tanganku telah diikat di pokok.Mataku pula ditutup dengan kain hitam.Shit,apa aku nak buat?
"Hey perempuan.Kau dengar sini baik baik ye.Aku nak kau jauhkan diri dari Adzrin.Adzrin milik aku!Kau tak layak dengan dia!"Suara nyaring seorang perempuan kedengaran di telingaku.Pangg!Pipiku dilempang sekali lagi.Aku mengaduh kesakitan,namun mereka tidak endahkan.
"Ini akibatnya bila kau rampas Adzrin dari aku.Kalau aku tak dapat dia,tak ada siapa boleh dapat dia.Bye,bye Rysa."Kedengaran bunyi tapak kakinya semakin jauh.Shit,dia tinggal aku sorang sorang!
*Adzrin Pov*
"Eh?Mana Rysa?Bukan dia ada dengan korang ke?"Aku bertanya kepada Anis dan Sarah apabila kelibat Aryssa tidak kelihatan.Mana pulak dia pergi?
"Eh,dia tak sampai lagi ke?Aku ingatkan dia dah sampai.Weh,aku takut dia sesat dalam hutan!"Kedengaran nada kerisauan ketika Anis bersuara.
"Shit.Aku pergi cari Rysa.Korang stay sini.Ian,ikut aku."Aku bergegas masuk ke dalam hutan semula bersama Adrian.Aryssa,mana kau?
"Damn.Ad,bukan ni kasut Rysa ke?"Adrian menunjuk kasut Rysa."Shit,dia mesti ada dekat area sini."Aku bergegas mencari Rysa.Lagi lama,lagi bahaya!
"Ad,Ad."Aku terdengar suara Aryssa merintih.Shit,apa dah jadi?"Aryssa!"Aku terlihat Aryssa.Tubuhnya diikat pada pokok."Baby girl,what happen?"Aku membuka kain yang menutupi mata Aryssa dan tali yang mengikat tubuh Aryssa.
"Ad,aku takut.Aku-"Aryssa rebah di pangkuanku."Shit,what happen to her?"Adrian terkejut melihat keadaan Aryssa.Aku mendukung Aryssa sementara Adrian hanya mengikuti aku dari belakang.
"What happen to her,Ad?"Hannah bertanya kepadaku sebaik sahaja kami sampai."I will take care of her.You guys teruskan je aktivit."Aku membawa Aryssa ke tempat penginapan.Aku meletakkan tubuh kecilnya perlahan lahan.
"Tolong!Tolong!"Aryssa meronta ronta.Aku yang sedang mendengar lagu itu terkejut."Hey,baby girl.I'm here.No ones gonna hurt you."Aku cuba menenangkan Aryssa."Ad!"Aryssa yang terbangun itu terus memelukku.Hampir terjatuh aku dipeluk olehnya.
"Are you okay?Ada sakit dekat mana mana?"Aku meleraikan sedikit pelukan itu.Wajahnya dibelek olehku."Sini."Aryssa memegang pipinya yang kemerahan itu.
"Ala,kesian dia.Sakit sangat ke?"Aku mengusap lembut pipinya."Sakit.Kalau aku jumpa orang tu,memang aku bunuh dia."Aryssa memuncungkan bibirnya.Eish dia ni.Dahlah aku berdua je dengan dia.Sabar Ad,sabar.
"Eleh,badan kecik macam ni ada hati nak bunuh orang."Aku mencuit hidungnya.Comel!
*Anis Pov*
"Ian,macam mana korang jumpa Rysa?"Aku bertanya kepada Adrian."Dia terikat dekat pokok.Aku cuba usha kalau kalau ada bukti.Tapi tak ada."Adrian mengeluh perlahan.
"Someone's have grudge on Rysa.We must be careful now.Tak mustahil dia akan serang kita sebab dia dah berani serang Rysa."Daniel pula bersuara.
"Exactly.Dia sangat licik.Macam macam dia boleh buat kepada kita nanti."Izzren pula bersuara.
"But,apa motif dia?"Sarah bertanya.
"Easy.Jealous sebab Ad rapat dengan Rysa."Daniel menjawab pertanyaan Sarah.
"Rysa's life is on danger now.But,it's okay,i know that Ad will never let anyone touch Rysa."Asyraf pula berkata.
Nyawa Rysa dalam bahaya?Siapa dalang semua ni?
*Author's Pov*
"Shit,plan kita gagal.Let's think another plan.Aku tak benarkan dia dapat Adzrin."Al tersenyum sinis.
*Aryssa Pov*
"Kenapa setiap kali aku dalam kesusahan,kau mesti datang?"Aku berbaring di atas peha Adzrin."Because,i'm your hero."Adzrin mengelus rambutku.
"You love me?"Soalan itu tiba tiba keluar dari mulutku.Keadaan menjadi janggal seketika."Biarkan semua tu jadi rahsia.You will know it later."Adzrin menjawab pertanyaanku sambil tersenyum manis.
Gosh,Adzrin!Kenapa kau suka buat jantung aku berdegup kencang?Kau buat aku jadi tak keruann!
*Al dah mula beraksi!*
*Agak" ad suka rysa ke?*
*Siapa al sebenarnya?*
*See you on the next chapter!Press the stars and vote!Bye bye.*
YOU ARE READING
Endless Love [C]
Fiksi Remaja[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...