*Aryssa Pov*
"Kenapa?Kenapa kau kena muncul balik dalam hidup aku?!Aku benci kau!"Segala barangan kaca di dalam bilik itu aku lempar ke dinding.Tanganku yang luka terkena kaca itu,aku tidak hiraukan.Hati aku lagi pedih sekarang ni!
"Akak,are you okay?Dari petang tadi akak kurung diri dalam bilik,ada apa apa jadi ke?Bagitahulah Adam.Adam ada untuk akak."Kedengaran suara Adam memanggilku.
"Go,Adam.Just leave me alone."Aku mengarahkan Adam untuk pergi.Aku taknak jumpa sesiapa.Fikiran aku kacau.Serabut gara gara kemunculan Alief.Kenapa dia kena muncul balik dalam hidup aku?
"Baby girl,are you okay?What's wrong?Talk to me.I'm here for you."Kedengaran suara Adzrin pula memanggilku.
Aku bingkas bangun lalu membuka pintu sebaik sahaja mendengar suara Adzrin.Sejujurnya,aku amat memerlukan lelaki itu pada saat ini.
Aku terus menerpa ke arah Adzrin.Tubuhnya aku peluk dengan erat.Aku menangis di dalam pelukannya.
"Hey,what's wrong?Sejak dua menjak ni,baby girl aku asyik murung je.Kenapa?"Adzrin mengusap perlahan pipiku.Lantas,tubuhku didukung olehnya dan diletakkan di atas katil.Dia duduk di hujung katil.
"Tell me.Apa yang ganggu fikiran kau?Siapa yang berani buat baby girl aku sedih ni?"Adzrin cuba untuk memujukku.
"Alief.Ingat masa aku cerita something bad happen to me 2 years ago?He is the reason.He is the reason why i became like this."Aku menggigit kuat bibir bawahku.Aku sakit hati setiap kali mengingat kembali apa yang Alief lakukan kepadaku.
"Baby girl,listen.Past is past.You can't change it.I want you to be like an old Aryssa.Aryssa yang periang,Aryssa yang kuat membebel,kuat melawan-"Aku meletakkan jariku dibibir Adzrin.
"Kau,kalau nak memerli aku,baik takpayah datang.Suka sangat sakitkan hati-"Jariku dikucup oleh Adzrin.Aku terus menarik jariku.
"Eish,kau ni.Gatal."Aku memukul perlahan bahu Adzrin."Aku gatal sebab kau.Kau comel sangat.Rasa nak kahwin dengan kau sekarang jugak."Adzrin menarik narik pipiku.Aku tertawa melihat perangai Adzrin yang mengada ngada itu.
"That's my baby girl.Barulah comel macam ni.Takdelah masam je muka tu."Adzrin tersenyum manis.
"Thanks,Ad.For everything you had done to me."Aku tersenyum nipis.Hatiku masih tertanya-tanya,adakah Adzrin akan menerimaku selepas dia tahu kisah silam aku?
"Hello ladiess!"Aku melambai-lambai ke arah Sarah dan yang lain."Hi,btw,kenapa aku dapat rasakan vibes yang lain dari Rysa?I mean, harini Rysa macam terlebih ceria."Hannah memandang aku atas bawah.
"This is new Aryssa.The best version of Aryssa.My only baby girl."Aku dapat merasakan ada tangan yang melingkari pinggangku.Aku menoleh ke belakang.
"Ad,sejak bila mengada ngada ni?Mana mr badboy yang aku kenal?"Aku memusingkan badanku ke arah Adzrin sambil tersenyum.
"Gosh,mata aku pagi pagi lagi dah tengok benda haram.Siot ah kau Ad."Asyraf yang baru sahaja datang itu,memukul kepala Adzrin.
"Ini baru couple,nanti dah kahwin,erghh,geli aku."Adrian membuat gaya geli.
"Amboi.Korang ni suka sangat kan kacau aku.Takpe,mr badboy.Nanti kita cari idea nak kenakan dorang pulak."Aku memeluk erat lengan Adzrin itu.
"Dah,dah.Bagi yang single ni bernafas."Izzren berkata kepada kami lalu memandang Asyraf dan Adrian.
"Inhale,exhale.Inhale,exhale.Ya allah,kau hapuskan syaitan syaitan di sekeliling kami ini.Amiinn."Mereka bertiga menarik nafas lalu berdoa.
YOU ARE READING
Endless Love [C]
Teen Fiction[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...