Prom Knight

258 38 6
                                    

*Aryssa Pov*

3 years later,

Kini,kami semua telah bekerja.Setelah ketiadaan Al,hidup kami semakin aman.Fuhh,lega rasanya hidup tanpa Al!

Aku dan Sarah kini memiliki sebuah butik yang terkenal.Manakala Anis kini bekerja sebagai seorang doktor kardiologi dan Hannah sebagai seorang pediatrik.Natasha?Of course,fashion designer yang berjaya!Semua design dekat butik kitorang,semua idea dia.

Boys pulak?Asyraf dan Izzren kini bekerja sebagai polis.Manakala Adrian menjadi investigator sepenuh masa.Adzrin dan Daniel?Dorang berjaya bukak sebuah syarikat perhotelan yang tersohor.Kebanyakan hotel telah di bina oleh syarikat Adzrin dan Daniel.I'm so proud with my husband!

"Morning semuaaa!"Ucap Asyraf lalu mengambil tempat duduk di meja makan.

"Morning,cap.Mana Izz?"Soalku sambil menyiapkan sarapan pagi.

"Izz?Dia shif pagi.Pagi-pagi lagi dah pergi balai."Jawab Asyraf.

"Morning,sayanggg."Adzrin memeluk erat pinggangku.Aku hanya tersenyum nipis.

"Oi,kau dari dulu memang tak reti hormat orang single ek?"Soal Adrian.

"Eleh,jealous lah tu.Tulah,orang suruh cari isteri taknakkk."Kataku.

"Ala,tak ada calon lagii."Rungut Adrian.

"Eleh,yelah tu.Habis Anis tu?Bukan calon isteri?"Usikku.

"A-anis.M-mana ada.Eeeee,taknak aku dengan dia.Dahlah-"

"Dahlah apa?Cantik sikit eh mulut tu.Aku jahit kang mulut tu."Sampuk Anis.

"Eh,betul apa?Kau tu dahlah ganas,cakap main lepas je.Siapalah nak buat kau jadi isteri."Adrian menjeling ke arah Anis.

"Eeeee,kau!Pagi pagi lagi dah buat aku geram!"Anis bertindak mencubit lengan Adrian.

"Anis,kau jangan menyampah sangat dengan Adrian ni.Takut nanti esok lusa,dia lah yang kau sayang."Usik Hannah.

"Dia?!"Anis dan Adrian menundig jari ke arah masing-masing.

"Eeee,kau ikut cakap aku?!"Anis mencekak pinggang.

"Eh,kau yang ikut cakap aku dulu."Kata Adrian pula.

"Eh,dahlah,jom makan.Tengok drama korang,sampai ke esok tak habis."Kata Natasha.

"Orang dah lapar boleh pulak dia berdrama dekat sini.Kahwinkan kang baru tahu."Kata Sarah.

"Euww?!Dia?!Not my taste lah."Anis memandang Adrian atas bawah atas bawah.Adrian segera meletakkan tangan di dada.Acah-acah dicabul.

"Eeeee,kau ingat aku pervert ke?!"Anis memukul bahu Adrian.

"Manalah tahu."Selamba Adrian berkata.

"Can you guys stop being childish?Nak sarapan pun gaduh.Jangan sampai aku panggil tok imam suruh kahwin kan korang berdua.Dah,duduk.Makan.Kalau tak,aku kahwinkan sekarang."Ugut Daniel.

"So,Han.Macam mana kau dengan Acap?Bila cadang nak kahwin?"Sengaja aku menanyakan soalan cepumas kepada mereka berdua.Tersedak Asyraf dibuatnya.

"Kahwin?"Soal Asyraf.

"Yelah,kahwin.Sampai bila kau nak bawak anak dara orang ke hulu ke hilir tanpa ikatan?"Kata Adzrin.

"Maybe in 4 month again?"Jawapan Asyraf membuatkan Hannah tersedak.Habis tersembur air yang diminum.

"4 month?!Kenapa tak bincang dengan i dulu?"Soal Hannah.

"I already discussed it with your parents and they agree with me."Kata Asyraf lagi.

Endless Love [C]Where stories live. Discover now