Izzren bergegas memboloskan diri ke dalam kereta.
"Izz,kau ok tak?Ada cedera dekat mana-mana?Ha?"Natasha terus membelek wajah Izzren.
"Ish,aku ok lah.Takde pape."Izzren memegang tangan Natasha itu.Dia mengusap perlahan tangan Natasha.
"Err,ok lah kalau macam tu.Jom lah gerak.Dah lambat ni."Natasha segera menarik tangannya.Dia segera memalingkan wajahnya ke tingkap.
"Btw,thank you sebab risaukan aku. Tak sangka kau caring sebenarnya."Izz sengaja mengusik Natasha sebaik sahaja Natasha mendiamkan diri.
"Gila tak risau,buatnya kau luka ke apa ke,aku jugak yang susah."Natasha mengomel seorang diri.
"Apa yang kau jampi?"Izzren mengerutkan dahinya.
"Ha?Jom.Terus je."Ujar Natasha.
"Apa yang jomnya?Jom kahwin?"Izzren menarik muka Natasha agar melihat ke arahnya.
"Kahwin?Eee merepek je kau ni."Natasha cuba berlagak tenang ketika wajahnya sedang ditenung oleh Izzren.
"Ok then."Izzren hanya tersenyum sinis sebelum menyambung semula pemanduannya.
"Eeee,mamat ni.Dia ni nak apa sebenarnya?Kejap dingin,kejap romantik.Pening aku."Desis Natasha.
Skip times
Sarah memerhatikan keadaan sekeliling sementara Daniel sibuk memandu.
"Yel,why not kita tanya orang dekat sini?Mana tahu dorang ada nampak Aryssa?"Sarah memberi cadangan kepada Daniel.
Sreeet.
Daniel terus memberhentikan kereta tanpa sebarang isyarat.Nasib baik lah Sarah pakai seat belt,kalau tak maunya benjol kepala terhantuk dashboard.
"Yel!Nak berhenti tu cakaplahhh!Eeeee!"Sarah menepuk kuat bahu Daniel.
"Auch!Sorry lah!Tak sengaja.Nanti i belanja kek.Nak tak?"Daniel mengusap perlahan rambut Sarah.
"Nak!Nak!Nak!"Mata Sarah terus bersinar.Dia mengangguk laju.
"Haaa,good.Ok,now jom keluar.Kita tanya orang kot-kot ada yang nampak Aryssa."Daniel segera keluar dari kereta.Dia berlari anak lalu membukakan pintu untuk Sarah.
"Thank you."Sarah tersenyum lebar.
"Anything for my queen."Daniel mengenyitkan matanya sebelum memimpin tangan Sarah.Mereka berjalan beriringan.
Setelah berjam-jam pencarian,setelah beratus orang ditemui,tiada seorang pun yang pernah terjumpa dengan Arysaa.
Daniel dan Sarah menghentikan pencarian Aryssa setelah satu info pun tidak ditemui.Mereka berehat sebentar di bawah pokok.
Skip times
"Kita nak cari dekat mana lagi ni?Merata tempat kita pergi.Semua orang kita dah tanya.Tapi,tak ada sorang pun yang nampak Aryssa."Hannah merungut sebaik sahaja tiada hasil yang didapati selama 3 jam misi pencarian Aryssa.
"Itulah.Mana lagi nak cari eh?Cuba kita pergi-"Asyraf tiba-tiba menarik Hannah ke tepi.
"Hannah,stay sini.Jangan bergerak."Asyraf memberi arahan kepada Hannah sebelum berdepan dengan seorang pemuda berjaket dan bertopi hitam.Hannah hanya mengangguk laju.
"Aku paling pantang bila orang usik dia."Asyraf menggenggam penumbuknya.Langkah dibuka.Dia menunggu masa yang tepat sebelum melakukan serangan.
YOU ARE READING
Endless Love [C]
Teen Fiction[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...