Chapter 49

201 35 1
                                    

*Izz Pov*

Kini aku berada di parking kereta.Aku memerhatikan keadaan sekeliling.Bluetooth headset disentuh.Suara Adzrin kedengaran di talian.

"Hello.Dah settle ke?"

"Belum.Alief baru nak keluar kereta."Aku masih memerhatikan gerak-geri Alief.

"Perhatikan setiap gerak-geri dia.Kita kena hapuskan dia secepat yang mungkin."

"Ya,aku tahu.Sekarang ni-"Keadaan menjadi jeda seketika.Aku terlopong sebentar melihat apa yang sedang berlaku.

"Shit."

"Izz?Is everything fine??"Kedengaran suara Adzrin di talian tampak cemas.

"Tak."

"Kau nampak apa,Izz?Tell me."

"Alief.Alief masuk kereta balik and then ada sorang ni masuk dalam kereta tu jugak.Scary siak.Dari atas sampai bawah semua hitam."

"I'm sure that's Al.Just keep waiting for them.Tunggu dorang keluar,baru kau pergi.One more thing,aku ada job baru untuk kau."

"Apa dia?"

"Lepas letak benda tu,ambik dash cam Alief.Kita kena tahu siapa dan apa yang mereka bincangkan."

"Alright.See you soon."

"Be careful,bro."

"I'll."Bluetooth headset disentuh lagi.Aku mengeluh perlahan.

"Siapa sebenarnya kau,Al?Apa kau nak dari kitorang semua?"Bisik hatiku.

*Adzrin Pov*

Telefonku tidak berhenti berbunyi dari tadi.Hilang fokus aku terhadap kerja yang bertimbun.Aku segera mencapai telefonku.

Dark knight x Girls

Asyraf:

Hallo semuaa!Busy ke tuuu?Aku ada good news nihh!

Kau nak apa acap?Sekarang office hour.Kau tak kerja ke?

Asyraf:

Whoa,chill man.Harini aku shift malam.So,sekarang aku free.

Daniel:

News apa?Just straight to the point.

Asyraf:

Ekeleh mamat sorang ni!Tak reti saborr.

Adrian:

Oi,oi.Kau tak payah nak banyak cakap,acap oii.Cakap jelah berita apaa.

Asyraf:

Halah korang ni,tak reti rilek ahh!

Hannah:

Wahai tunangku yang tercinta,cepatlah bagitahu berita tuh.Dah lama sayang tungguuu.

Aryssa:

Pfft.Tunang sendiri pun dah menyampah.HAHAHAHAHA.

Daniel:

Mana si Asyraf?Ghaib dah ke?

Sarah:

Tengah menangis dekat bucu katillah tuu.

Asyraf:

Endless Love [C]Where stories live. Discover now