Club house

388 61 5
                                    

*Aryssa Pov*

Ketika aku sedang lena dibuai mimpi,telefon aku berbunyi.Kringg,kringg!Aku segera mengangkat panggilan tersebut.

"Hmm,siapa ni?"Aku bertanya sambil meggosok gosok mataku.

"Get ready now.I'm infront of your house."Suara garau Adzrin mengejutkan aku.Aku bergegas melihat ke luar tingkap.Damn,dia dah ada dekat luar.

"Give me 20 minutes.Masuklah dulu."Aku mematikan panggilan tersebut.Aku terus bergegas menyiapkan diri.

20 minutes later,

Aku mengenakan style yang paling simple.Perfume disembur sedikit and,done!Kang bersiap lama lama,pakcik kat bawah tu nanti membebel

Perfume disembur sedikit and,done!Kang bersiap lama lama,pakcik kat bawah tu nanti membebel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Outfit Aryssa

"Ok,jom."Aku berkata kepada Adzrin sambil menuruni tangga."Jom."Adzrin bingkas bangun lalu keluar dari rumah.

Keadaan menjadi janggal seketika.Hanya radio yang berbunyi.Sehinggalah aku mengeluarkan suara."So,where are we going?"Aku bertanya kepada Adzrin."Surprise,baby girl."Adzrin membalas pertanyaanku lalu meneruskan pemanduannya.

Kami berhenti di depan sebuah rumah yang agak besar.Rumah siapa ni?"Baby girl,come."Adzrin yang sudah keluar dari kereta membuka pintu untukku.

Aku keluar dan hanya membuntuti Adzrin.Sebarang kata pun tak keluar dari mulutku.Sehinggalah Adzrin membuka pintu rumah tersebut.

"Hi cutie pie!"Kedengaran suara seseorang yang amat aku kenali.Aku menoleh ke arah pemilik suara itu."Asyraf?Why-" "Welcome to our club house,Rysa."Adrian berkata kepadaku sambil tersenyum lebar.

"Club house?"Aku memandang ke arah Adzrin."Nanti aku explain,baby girl."Adzrin menggosok kepalaku lalu berjalan menuju ke arah Izzren.

Aku pun berjalan ke arah mereka dan duduk di sebelah Daniel."Yel,are you serious?Tak bosan ke baca buku?Asyik asyik buku,tak fun lah kau ni."Aku mengacau Daniel yang sedang membaca buku itu.

Daniel hanya memandang aku sekilas sebelum berpaling semula ke arah bukunya."Yel.Cuba senyum."Aku berkata kepada Daniel.Daniel yang hairan itu tertawa melihat aku.

"I like your dimples.Cute."Aku mencubit cubit pipinya.Entah kenapa aku suka tengok lesung pipit dia tu.Comel wehh.

"Aku dah cakap,Rysa ni memang lain."Izzren tertawa kecil ketika melihat aku mengacau Daniel.

"Memang pun.Otak dia ni sengal sikit."Selamba Adzrin berkata.Aku menjeling ke arah Adzrin.Dia ni,kalau tak sakitkan hati aku,memang tak boleh.

Baru sahaja aku ingin membuka mulut,Adrian sudah berkata terlebih dahulu."Oops,dah dah.Jangan nak bergaduh.Jom kita makan dulu.Yel dah masak tadi."Adrian berkata lalu berjalan menuju ke dapur.Aku yang mendengar perkataan makanan itu,terus berlari mengikuti Adrian.

Endless Love [C]Where stories live. Discover now