*Aryssa Pov*
Weekend
Tingg!Ada whatsapp masuk.Aku terus capai fon yang ada dekat sebelah aku.
Girls hotzz🌼
Hannah:
Wahai rakyat jelata sekalian,ayuhlah kita keluar.Natasha:
Keluar?Jomm!Aku dah lama gila tak shopping!!Amboi kau,bab shopping laju aje.
Anis:
Ala Rysa,kau bukan tak tahu dia tuh memang ratu shopping.Kalau ajak keluar,5 jam belum tentu cukup.Sarah:
Ha,dah" nak sembang,jom keluar.Sharp pukul 3 semua ada dekat entrance IOI Mall.Siapa lambat kena belanja makan.Hannah:
Arahan diterima!Anis:
Baik boss!Natasha:
Aye" captain!Aku melihat jam dinding aku.Pukul 2:15 petang."Baik aku siap sekarang,kang buatnya jalan jam,tak pasal pasal aku kena belanja dorang."Aku membebel seorang diri.Tuala dicapai lalu bilik air dituju.
Hari ni aku menggayakan feminine style.Rambut aku dilepas.Sedikit lipstick dioles di bibir dan perfume disembur,and done!Perfect.
Mall"Fuhh,nasib baik aku sampai awal."Aku melihat sekeliling.Tak ada kelibat mereka."Aku lepak starbuck dululah sementara tunggu dorang."Aku menuju ke Starbuck.
"Haih,manalah dorang ni?"Aku mengambil tempat duduk.Aku pandang sekeliling,kot kot dorang dah sampai.Sekali,lain pulak yang aku nampak.
"Hi cutie pie!"Kedengaran suara Asyraf dari jauh sambil melambai ke arah aku.Dia berlari ke arah aku.Di belakangnya ada Daniel,Izzren,Adrian dan,Adzrin!Aduh,kenapa dia ada sekali?
"Hi,sorang ke?"Asyraf mengambil tempat di hadapanku.Di sebelah aku,awal awal lagi Adzrin dah duduk.
"Tunggu kawan.Korang buat apa dekat sini?"Balasku.Aku tersenyum tipis lalu pandanganku ditumpukan kepada Adzrin.
"Handsome."Bisik hati kecilku.Adzrin kelihatan handsome waktu itu.Sumpah nampak macam bad boy gittuww.Dengan wangian dia,perghh aku terpikat wehh.
YOU ARE READING
Endless Love [C]
أدب المراهقين[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...