Chapter 45

225 35 6
                                    

*Aryssa Pov*

Jam menunjukkan 2 pagi.Namun,Izzren dan Natasha belum pulang.

"Haih,mana dorang ni?Kenapa tak balik-balik lagi?"Aku berjalan mundar-mandir di hadapan pintu.

"Relax,sayang.Kejap lagi dorang balik lah tu."Adzrin mengusap perlahan bahuku.

Tokk.Tokk.Tokk.Pintu diketuk perlahan.Aku segera membuka pintu.

"N-natasha?!Apa dah jadi,Izz?!"Mataku terbuntang luas taktala melihat Natasha yang sedang pengsan itu.

"Nanti aku cerita."Izzren terus melulu masuk ke dalam.

"Macam mana,Anis?Dia ok?"Soalku setelah Anis keluar dari bilik Natasha.

"Blood pressure dia agak rendah.But,don't worry,aku dah bagi ubat,kejap lagi ok lah tu.Dia terkejut tadi.So,bagi dia rehat dulu."Kata Anis.

"Izz,ikut aku."Adzrin menarik Izzren turun ke ruang tamu.

"Now,explain to me."Adzrin berpeluk tubuh di hadapan Izzren.

"Natasha kena serang."Jawab Izzren.

"Serang?!Dengan siapa?!"Soalku.

"I don't know who is the guy.But for sure,he's trying to rape Natasha."Nada Izzren mulai perlahan.

"R-rape?Kau dapat tangkap orang tu?"Soal Sarah.

"Dah dalam jail sekarang.Biar dia meringkuk dalam tu."Jawab Izzren.

"Tapi,kenapa semua ni berlaku secara tiba-tiba?Korang tak rasa ada yang tak kena ke?"Soal Asyraf.

"Yes.Aku sokong cakap Asyraf.Korang tak rasa ke yang kalau semua ni ada kena mengena dengan-"Kata-kata Adzrin terhenti.

"Al?!"Serentak kami semua menyebut nama itu.

"Tapi,bukan ke benda ni dah settle 3 tahun lepas?"Soal Hannah.

"Lepastu?Korang yakin benda ni dah settle macam tu je?Come,on.Think logically.Yang kita attack 3 tahun lepas,ialah Alief.Bukan Al yang sebenar.Alief cuma partner Al.Sementara Al sebenar,masih menyorok."Kata Adzrin.

"Oh,shit!Macam mana kita boleh terlupa semua tu?!Sekarang,apa plan kita?"Soal Adrian.

"Kita fikirkan esok.Sekarang,aku sarankan kita semua rest dulu.Dah 3 pagi ni.Esok semua kerja kan?So,have a good rest.Jangan fikir macam-macam.Esok,kita settle."Ucap Adzrin.

*Sarah Pov*

Pagi itu,Natasha masih belum membuka mata.Aku sempat terlelap di sisinya.

"Arghhh!Jangan!Jangan dekat dengan aku!Pergi!Pergi!"Tiba-tiba Natasha seperti kena histeria.Aku segera membangunkan Natasha.

"Sha,bangun!Sha!Bangunnn!"Aku menggoncang tubuh Natasha.

Tokk.Tokk.Tokk.Pintu diketuk perlahan.
"Sarah?Semuanya ok ke?"Kedengaran suara Izzren.

"Masuk je,Izz!"Arahku.Pintu dikuak perlahan.

"Jangann!Jangan dekat!Pergi lahhh!Aku taknak tengok muka kau!"Natasha masih lagi meracau.

"Sha!Bangun,Natasha!"Izzren memercikkan air kosong ke wajah Natasha.Natasha terus terjaga.

"Arghh!Pergi!Pergi!"Natasha membaling bantal ke arah Izzren.Nafasnya Tercungap-cungap.

"Natasha,ni aku.Tengok sini!Ni,aku,Izzren!"Izzren menahan diri Natasha dari terus meronta-ronta.

"Izz."Lemah Natasha memanggil.Natasha menyembamkan mukanya di dada Izzren.

Endless Love [C]Where stories live. Discover now