Sementara itu,Natasha sedang memesan kopi di cafe hospital.Ketika dia sedang menunggu kopinya siap,seorang pemuda menghampirinya.
"Hi.Sorang ke?"Pemuda tersebut mengukir senyuman yang sangat manis ke arah Natasha.
"Ada nampak macam bawak sekampung ke?"Natasha membalasnya dengan nada sarkastik.
"May i sit here?"Pemuda tersebut masih lagi berdiri di hadapan Natasha.
"Duduklah."Natasha membuat rolled eyes dan menghadap semula skrin telefonnya.Kehadiran pemuda tersebut seakan tidak dianggap oleh Natasha.
"Hmm,btw.I Hariz."Pemuda tersebut menghulurkan tangannya kepada Natasha.Natasha hanya menjongketkan keningnya.
"Natasha."Tiada senyuman yang terukir di wajah Natasha.Natasha menyambut tangan pemuda tersebut dengan terpaksa.
"Such a beautiful name.Macam tuannya."Hariz mengusap perlahan tangan Natasha.Dia semakin menggenggam erat tangan Natasha.
Manakala Natasha sudah memaki hamun Hariz di dalam hatinya.
'Eeee,mamat ni.Tah datang dari mana tiba-tiba nak berkenalan dengan aku.Dahlah muka jambu.Cara bercakap macam buaya.Eeeee,aku debik jugak kang.'Bisik hati kecil Natasha.Dia sudah menjeling tajam ke arah Hariz.
Natasha segera mengalihkan tangannya dan pura-pura hendak pergi dari situ.
"Kopi i dah siap,i pergi dulu."Natasha segera bangun.Baru sahaja dia ingin melangkah pergi, tangannya sudah dipegang oleh Hariz.
"Can i have your number?Ya,in case kalau i nak ajak you keluar or kita boleh pergi dating?"Hariz mengenyitkan matanya.Perghh,dasar buaya!
Ketika otak Natasha sedang ligat memikirkan alasan,matanya tertangkap sesuatu yang boleh dijadikan alasan.
"My baby boo!"Tanpa segan-silu,Natasha melambai ke arah Izzren yang kebetulan berada di cafe itu.
Izzren berasa terkejut,namun mujur otaknya cepat menangkap apa yang sedang berlaku.Dia segera berjalan menuju ke arah Natasha sambil mengukir senyuman yang sangat manis.
"Hi baby!Puas i cari you.Kat sini rupanya."Izzren merangkul bahu Natasha.
"Sorry,tadi i beli kopi kejap."Natasha sengaja melentokkan kepalanya di bahu Izzren sambil membuat suara manja.
"Oh,Hariz.Lupa nak kenalkan.Kenalkan,ni Izzren.Bakal suami i."Natasha tersengih lebar.
"Hariz."
"Izzren."
"Jadi,you dah berpunya lah ni?"Jelas terpancar rasa kehampaan di wajah Hariz.
"Unfortunately,yes."Jawab Natasha.
"Ok lah, kitorang gerak dulu.Nak melawat kawan.Nanti kalau ada rezeki kita borak lagi."Izzren segera membawa Natasha pergi dari situ.
Skip times
Ketika mereka berdua sedang berjalan menuju ke wad Aryssa,tanpa mereka sedar,mereka masih berpegangan tangan.Hal itu dapat disaksikan oleh Asyraf dan Hannah a.k.a couple mulut murai.
"Whoa,betul ke apa yang aku nampak sekarang ni?Natasha peluk lengan Izzren?"Asyraf sudah tersenyum nakal.Matanya tertumpu pada lengan Izzren.
"Upps,ada,ada bau-bau-"Hannah tersengih nakal ke arah Asyraf.Asyraf hanya tersenyum lebar.
"Ada bau-bau jatuh cinta!Hahahahahaha!"Asyraf dan Hannah tergelak terbahak-bahak.Hannah menepuk perlahan bahu Asyraf.
YOU ARE READING
Endless Love [C]
Teen Fiction[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...