*Aryssa Pov*
*Weekend*
"Eh,mana pergi kaum adam semua?"Soalku sebaik sahaja melihat keadaan rumah sunyi sepi.
"Entahlah.Dari lepas sarapan tadi,semua hilang."Jawab Anis.
"Guys,guys."Natasha yang baru sahaja turun itu memanggil kami.
"Kau dah kenapa cakap bisik-bisik?"Soal Hannah.
"Korang nak tahu tak?Tadi kan,aku lalu depan bilik Izzren.Lepastu,aku dengar sesuatu yang mencurigakan."Jawab Natasha dalam keadaan berbisik.
"Mencurigakan?Apa maksud kau?"Soalku.
"Takdelah,tadi kan aku dengar dorang bising-bising dalam tu.Laki kau pun ada."Jawab Natasha.
"Ha?Apa yang dorang buat dalam tu?"Soalku lagi.
"Macam tengah stalk gambar perempuan.Sebab aku dengar Adzrin cakap 'pergh,cantik siakk'."Mataku terus membulat.Kami segera berlari menuju ke bilik Asyraf.
Aku menekupkan telingaku di pintu Asyraf.Aku cuba mendengarkan apa yang mereka sedang bicarakan.
"Lawa doe."Suara Adzrin kedengaran.
"Pergh,padu siakk."Suara Adrian pula kedengaran.
Anis memberi isyarat kepadaku untuk ketepi.Dia segera membuka pintu bilik Asyraf.
"Arghhh!"Kami berlima menjerit serentak sebaik sahaja melihat keadaan di dalam bilik tersebut.Kelihatan Adzrin dan yang lain sedang mengangkat dumble dalam keadaan tidak berbaju.Mereka turut terkedu melihat kami semua.
Anis dan yang lain segera melarikan diri.Manakala aku,baru sahaja hendak melarikan diri tetapi aku terjelepok di lantai.
"Ha,tulah.Siapa suruh skodeng orang.Kan dah kena balasan."Adzrin segera mendukung tubuhku.
"Ala,mana lah orang tahu yang dia tengah exercise.Ingatkan tengah stalk gambar perempuan."Aku terus memuncungkan bibirku.
"Ha,muncung-muncung lagi.Kiss kang baru tahu."Adzrin mencuit hidungku.
"Eeee,suka sangat ugut orang."Aku memukul perlahan dada Adzrin.
"Sakit lagi tak kaki tu?"Soal Adzrin ketika berada di meja makan.
Aku tersenyum nakal lalu berbisik di telinganya."Tengok je abang punya sixpack,terus hilang sakit tu."Bisikku.Aku tertawa kecil.
"Amboi,sejak bila jadi nakal ni?"Soal Adzrin sambil tersenyum lebar.
"Sejak jadi isteri abanglahh."Jawabku.
"Ehem.Ehem.Tolong hormat orang single dekat sini."Anis berdehem perlahan.
"Upps,sorry."Aku tersenyum lebar.
"Seronok usha anak teruna orang tadi?"Soal Izzren sebaik sahaja tiba di meja makan.
"M-mana ada.Mana ada orang usha dia."Natasha menjawab.
"Eleh,macamlah tak tahu tadi semua terbeliak mata menengok."Kata Adrian.
"Eh,mana ada.Siapa kata aku tengok kau punya?"Anis menjeling ke arah Adrian.
"Eh,aku tak cakap kau.Ha,ke memang betul tadi kau sempat usha aku punyaa?"Soal Adrian sambil tersenyum nakal.
"Eeeee,tak adalahh.Perasan je lebihh."Jawab Anis.
"Aku rasa korang berdua sesuai lah kahwin.Dua-dua suka cari gaduh.Nanti dapat anak yang suka cari gaduh jugak."Usikku.
"Hell no!"Adrian dan Anis memandang antara satu sama lain sebelum masing-masing menujukkan riak menyampah.Haih,jangan benci sangat,takut nanti korang yang naik pelamin dulu.
YOU ARE READING
Endless Love [C]
Fiksi Remaja[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...