Mereka semua tiba di sebuah bangunan usang.Mereka memarkirkan kereta di tempat yang agak tersorok dari tempat awam.
"Ingat apa yang aku pesan tadi?"Adzrin bersandar di pintu kereta sambil berpeluk tubuh.
"Ingat.So,aku rasa dah boleh gerak kot."Ujar Izzren.
"Ikut apa yang kita dah rancangkan.Jangan buat benda bodoh."Tegas Adzrin.
"Let's end this game."Adzrin melangkah masuk ke dalam bangunan usang tersebut sambil smirk.Dia sudah tidak sabar untuk melihat Malissa tumpas di hadapannya.
Skip times
"Keluar kau,Malissa.Aku tahu kau ada dekat sini."Adzrin memasukkan kedua tangannya ke dalam poket seluar.Langkahnya diberhentikan di tingkat 3.
"Kau tak payah nak menyorok lagi.Baik kau datang sini,sebelum bersepai kepala kau aku kerjakan."Ugut Adrian.
"Mustahil kau belum sampai.Kau sendiri yang suka rela nak jumpa dengan kitorang.Sinilah,aku nak tengok muka 'Al' yang acah-acah berani tu."Giliran Asyraf bersuara.
Keadaan menjadi sunyi sepi.Aryssa tiba-tiba mengukir senyuman sinis.Matanya digerakkan ke sisi.
1,2,3!
"Kau ingat aku bodoh?"Dalam sekelip mata Malissa berada di dalam dakapan Aryssa.Lehernya ditekan dengan pistol milik Aryssa.
"Tak sangka kau cerdik rupanya."Sedikit pun Malissa tidak takut dengan Aryssa.Malah,dia masih tersenyum sinis.
"Lain kali kalau nak serang,pakai otak.Jangan main serang macam anjing langgar tembok."Aryssa menolak kasar tubuh Malissa sehingga membuatkan Malissa hampir terjatuh.
"Whoa,chill!Jangan garang-garang."Ujar Malissa.
"Kau siapa sebenarnya?Kenapa kau ganggu hidup kitorang?"Soal Hannah.
"Well,seorang instafamous yang sibuk mencari duit untuk sara hidup dia."Malissa bersandar di tiang.
"Aku tak perlukan jawapan bodoh."Tegas Asyraf.
"Whoa,chill.Janganlah tegang sangat.Kita santai-santai je."Malissa masih lagi mengukir senyuman yang lebar.
"Jangan buang masa kitorang!"Nada Daniel naik seoktaf.Matanya sudah mencerlung ke arah Malissa.
"Betul kau nak tahu aku siapa?"Malissa berjalan perlahan-lahan sambil berpeluk tubuh.
"Kau tak ingat aku,Rysa?"Malissa tersenyum sinis melihat Aryssa.
"Tak.Siapa kau?"Aryssa memandang pelik ke arah Malissa.Apa hubungan dia dengan Malissa?
"Are you sure you don't remember Issa?"Malissa memandang tepat ke arah Aryssa.
"Issa?Issa-"Aryssa tergamam mendengar nama 'Issa'.Dia seolah-olah kenal dengan orang yang bernama Issa.Namun,siapa?Kenapa dia tidak ingat semua tu?
"Argh."Aryssa hampir terjatuh namun mujur sempat disambut oleh Adzrin.
"Sayang?"Adzrin mulai gusar melihat Aryssa tiba-tiba terjatuh.
"Issa.Issa."Berulang kali nama itu disebut oleh Aryssa.Setiap kali dia berusaha untuk mengingati nama tersebut, kepalanya akan pening.Kepalanya semakin berdenyut.
YOU ARE READING
Endless Love [C]
Подростковая литература[Completed] Ini kisah cinta di antara Tengku Adzrin Hilmi dan Tengku Aryssa Hanan.Kisah cinta yang luar biasa. --------🤍-------- Takdir mempertemukan mereka kembali.Golden Elite Highschool merupakan saksi pertemuan merek...