22 Temmuz 2019| New York'a gitmeden öncesi
Bella odada daireler çizerken Camila da gülümseyip onu izliyordu.
"Peter'i hatırlıyor musun?"
"Hm şu Örümcek Adam olan Peter mi? Ah evet duymuştum. Ağzından düşmüyor." Camila kahkahalar atarken Bella yanda duran Yüzbaşı Amerika'nın figürünü alıp ona doğru fırlattı. Camila yüzüne çarpıp, yere düşen figürü eline alarak Bella'ya dikti gözlerini.
"Ne yapıyorsun sen? Nasıl Steve'i yere atabilirsin...O benim kahramanım..."
"Seni kaç defa beni kışkırtmaman konusunda uyardım. Bir daha yaparsan elinde tüm vücudunu bulamazsın."
"Bu bir tehdit miydi?"
"Hm, sana kalmış." Bella gözlerini etrafta gezdirip gülümserken bu sefer Camila yanda duran Demir Adam figürünü alıp ona fırlatmıştı. Bella hızlıca dönüp telekinezi ile figürü hava da tuttuğunda bir yandan Camila'ya sinirli bakışlar atıyordu.
"Babamın oyuncağını nasıl fırlatırsın...Sen çok canisin."
"Yaptığının bedeli. Kıyasa kısas."
Bella gözlerini devirip sesli şekilde nefes vererek siyah deri sandalyeye oturmuş, parlayan gözlerle Camila'ya bakıyordu.
"Bugün..." Bella gülümseyip parmağı ile önündeki bir tutam saçı arkaya attığında Camila, kendini bir ego konuşmasına hazırlamıştı şimdiden. "Brandon beni plajdaki partiye davet etti."
Camila kaşlarını çatıp onu dinlerken devam etmesini bekliyordu. "Ama-"
"Senin bu ama deyişlerinin bir türlü sonu gelmiyor."
"Ama Peter'dan hoşlandığımı biliyorsun..."
"Ama Brandon ile kaç kez öpüştüğünü ve neredeyse onunla çıkıyor raddeye geldiğinizi de sen biliyorsun. Yani seni partiye davet etmiş olması çok anormal gelmedi bana."
"Anlamıyorsun..."
"İki erkek arasında seçim yapmakta zorlandığını mı? Kızım sen daha kimi sevdiğinden bile emin değilsin. Bence çok konuşma."
"Yani...Ne yapmalıyım? Brandon ile...Aramızdaki bu şeye devam mı edeceğim?" Bella kaşlarını havaya kaldırırken Camila elindeki Yüzbaşı Amerika figürünü şekilden şekile sokuyordu. "Aşk doktorun burada! Hemen sana yardım edecek."
"Ben gerçekten bir aptalım."
"Evet bunu biliyoruz, hadi biraz bilmediğimiz şeyler hakkında konuşalım. Mesela duyguların."
Bella derin bir nefes alıp verdiğinde alt dudağını dişleyip Camila için kulaklarını dört açmıştı. "Seni dinliyorum."
"Brandon'u ilk gördüğünden beri seviyorsun zannediyorsun. Ama bu sadece bir hoşlantıdan ibaret. İkimizde ilk görüşte aşka inanmıyoruz netice de."
"Benim için o artık geçerli değil gibi..."
"Gördüğün her insana yavşadığın için mi? Evet. Fakat ortada aşk durumu yok tabii ki. İşin cilveli tarafındasın."
"O da ne demek?"
"Açık açık söylememi mi istersin?"
Bella anladığı bel altı ile gözleri fal taşı gibi açılmış şekilde Camila'ya bakıyordu.
"Duyduklarıma inanamıyorum. Beni bi' fahişe yapmadığın kalmıştı...Bravo cidden."
"Öyle demek istemediğimi biliyoruz. Sadece...Çok..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER