Tony ve Steve birbirlerinden nefes nefese ayrıldı. İkili ayakta bile zor duruyorlardı. Thor, Steve'i tutarken Bruce da Tony'i tutuyordu.
Wanda ve Natasha ise yerde baygın yatan Pepper'i alıp odaya çıkarmışlardı. Saat neredeyse 9 olurken kalanlar eğlenip dans ediyor, kafayı buluyorlardı.
Peter ve Bella, Tony ve Pepper'in yerinde otururken Bella bu düğünü ne kadar daha kötü yapabileceğini düşünürken Peter ise Bella'ya yeterli olduğunu anlatmaya çalışıyordu.
"Bella daha ne yapacaksın? Yetmedi mi artık! Zaten sen bir şey yapmadan Bay Rogers ile Bay Stark bu düğünün en bomba kapanışını yaptı."
"Şunlara bay diye hitap etmez misin? Onlar senin baban!"
Peter buna gözlerini devirirken Peter'in halası May, Bella ve Peter'in yanına gelmişti.
"Selam çocuklar nasılsınız?"
Bella tek kaşını kaldırıp May'e baktı, çocuklar mı? Küçük örümceğini bilmiyordu ama kendisi küçük bir çocuk değildi!
"Çocuk mu? Tanrım May...18 yaşındayım!"
May buna gülüp Bella'nın saçlarını karıştırdı. Bella sinirle sandalyeden kalktı.
"May! Saçıma ne yapıyorsun?! Tanrım beni bu gece çıldırtmak mı istiyorsunuz?"
May gülümseyip Peter'e döndü.
"Peter, gidiyoruz hadi."
Bella dudaklarını büzüp May'e baktı.
"Neden sen de kule de Peter ile kalmıyorsun? Benimle yatabilirsin May."
"Üzgünüm tatlım ama evde yapacağım bir sürü iş var."
"Ben yardım ederim sana, lütfen."
"Peki o zaman. Sanırım bir gece kalabilirim."
-
May Bella'nın odasında yatarken Bella ve Peter konuşmak için Peter'in yatağında sırt üstü uzanmış tavanı izliyorlardı. Tam 20 dakikadır.
"Okulu beğendin mi? Biliyorum biraz geç sordum ama-"
"Peter."
Peter dönüp Bella'ya baktı, Bella ise dolu gözleri ile Peter'e bakıyordu.
"Sen- sen neden ağlıyorsun?"
"Doğru yaptığımdan emin değilim."
"Neyi?"
"Her şeyi. Sanki her şey bana yanlış geliyor."
"Ne gibi?"
"Sana aşık olmak gibi."
Bella bunu o kadar kısık sesle söylemişti ki Peter'in duyma imkânı yoktu. Ve evet Bella haklıydı, her zaman ki gibi.
"Ne? Biraz sesli konuş Bella, seni anlayamıyorum."
"Siktir et, uyumak istiyorum."
"Burada mı?"
"Eee sanırım? Hayırdır hava da uçup uyuyabiliyorum da bi' ben mi bilmiyorum?"
"Küçükken ikimizde sığıyorduk ama şu an sığamayız."
"Yatak çift kişilik seni aptal!"
"Sana sığamayız dedim odana git."
Bella derin bir nefes alıp dudaklarını yaladı.
"Ah evet, haklısın sanırım. KALK ŞURADAN PETER! YATAĞA İKİMİZ SIĞAMAYIZ!"
Bella ayağı ile Peter'i itmişti. Peter yere düştüğünde inleyip bir küfür savurdu. Tam o sırada odanın kapısı açılmıştı. Bu kız çocuğu da ne sikimdi böyle? Diye geçirdi içinden Bella.
"Şey...Abla, babam seni çağırıyor."
Küçük kız geldiği gibi ışık hızıyla yok olmuştu. Bella az önceki durumu daha idrak edemeden yeri boylamıştı.
"Öyle değil Bella Stark, böyle atılır."
Bella yüz üstü düştüğü betondan yüzünü kaldırıp Peter'e baktı. Sinirle ayağı kalkıp telekinezi gücü ile Peter'i hafifçe ve yavaşça havaya kaldırdı.
"BELLA-"
Bella Peter'i telekinezi yolu ile camdan aşağı atmıştı. Sonrasında arkasından bağırdı.
"Tam olarak böyle mi Parker? Ah evet sanırım. Mükemmel bir öğrenciyim değil mi!"
Peter ise inleyip küfür ediyordu, Bella bu duruma gülerken yenilmezler aşağı toplanmıştı bile. Tony ise o sırada Bella'yı kapı eşiğinden izleyip ne tür bir ceza vereceğini düşünüyordu.
Bella arkasını döndüğünde babasını görmesiyle yüzündeki gülümseme soldu.
"Baba?"
"BELLA STARK!"
O an Bella sıçmıştı işte. Hem de büyük sıçmıştı.
Yine kafamdaki bu değildi ama bu çıktı ne yaparsınız işte? Sonunu komik bitirmek istedim ne kadar komik oldu orası tartışılır parti erken bitti ya ajwnudneidng
Neys good night beautiful humans🖤
01.12.2019
00.03
525 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER