Medya çok mood yalnız 🤦🏻♀️🌸
*bana ait efekt kötü olmuş olabilir*-
Tony odasında bir şeylerle ilgilenirken ses duydu...Kızının sesini. Sanırım Peter ile kavga ediyordu. Bunlar ne ara okuldan dönmüştü böyle?
Tony hızla sandalyesinden kalkıp yenilmezlerin her zaman toplandığı yere gitti. Tahmin ettiği gibi Peter ve Bella kavga ediyordu.
"Sana bakmayacaklardı!"
"Sen çıldırdın mı?! Ya disipline gitseydin? Teşekkür etmek yerine yaptığın şeye bak!"
"Teşekkür mü? Hah! Tabii ya kusura bakma, beni disiplin cezasından kurtardığın için teşekkür ederim (!) Sen olmasaydın n'apardım been?"
"Nankörsün Stark! Nankör!"
"Hey siz ikiniz! Neden bağrışıp duruyorsunuz? Benim işlerim var tamam mı? Ama siz benim mükemmel beynimi yoruyorsunuz, size ayıracak vaktim yok. Aranızdaki meseleyi sessiz çözün, zahmet olacak ama."
"Ama baba-"
"Hayır Bella, itiraz yok."
"Bay Stark-"
"Peter! Hayır!"
Tony tam odadan çıkacakken telefonu çaldı ve durup cebinden telefonu çıkarıp arayana bakmadan aramayı cevapladı.
"Alo?
Evet?
Ah öyle mi?
Tabii ilgileneceğim bu konuyla.
Onun adına sizden özür dilerim.
Evet evet, kendisi kıskançtır biraz.
Tabii evet kendisine büyük zevkle iletirim."
Tony aramayı kapatıp kızına döndü.
"Okulda sorun mu çıkarttın sen?"
"Ne? Hayır!"
"Evet Bay Stark! Bir kız beni süzdü diye onu dövdü!"
Bella aniden Peter'a dönüp koluna vurdu.
"Sussana sen!"
Tony gözlerini devirip elini alnına vurdu. Bu kızı hiç mi değişmeyecekti?
"Bella, bir daha müdürden senin hakkında uyarı almak istemiyorum. Anlaşıldı mı? Okulda vukuat çıkarmak yok."
"Tabii ki babacım, ben zaten vukuat çıkarmadım (Peter'i gösterip) vukuat çıkaran buydu!"
Tony tekrardan gözlerini devirip odasına geri döndü. Tekrar yüksek bir ses duyması ile küfür etti.
"Aa sikeceğim ama!"
Odaya fırlatılan Steve'i gördüğünde kaşları çatıldı, o ihtiyar kapısını mı kırmıştı?!
"Hey!"
"Seni duydum Tony, diline dikkat et!"
"Az önce kapımı kırdın."
Steve yerden kalkıp Tony'e 'Wtf' bakışlarını yollayıp elini alnına vurdu.
"Kapını bilerek kırmadım Tony, Hulk. Hulk beni fırlattı."
"Koca adam yine mi uyandı?"
"Ah evet, Nat ortalarda yok ve nasıl sakinleştireceğim hakkında da bir fikrim yok."
"Neden Bella'ya danışmıyorsun?"
"Küçükken yaptığı şey hâlâ işe yarıyor mu?"
"Denemekten zarar gelmez değil mi?"
Tony bir an durup düşündü.
"Zarar mı gelmez? Sanırım Hulk küçük bir karınca, küçülsün de cebime girsin."
Tony gözlerini devirip sandalyesinden kalkıp Steve'in yanına geldi. Kapısına baktığında derin bir iç çekip karşı da tam kızının önünde kızgın hir boğayı andıran Hulk'ı gördü. Ah hadi ama!
"Hey!"
"Tony bekle!"
"Seni piç kurusu! Kapıma ne yaptığına bak! Şimdi kızımı mı incitmek istiyorsun? Oh, önce beni ezmen gerekiyor!"
"Baba."
"Kes sesi-"
Hulk Tony'i tutup odaya geri fırlattı.
Bella gözlerini devirip telekinezi güçlerini kullanıp Hulk'ı babasının camından aşağı attı. Cam paramparça oldu.
"Harika! Bir beynim kaldı patlatmadığınız."
"Seni kurtarıyorum ve böyle mi teşekkür ediyorsun baba?"
"Oh tabii, teşekkürler hayatım. Fakat keşke Hulk beni fırlatmadan önce kurtarsaydın."
Bella gözlerini devirip babasının yanına ilerleyip yerden kaldırdı.
"Rica ederim babacım, her zaman!"
-
Nat sonunda gelmiş ve Hulk'ı sakinleştirmişti. Şimdi ise bütün yenilmezler oturuyor ve kimse konuşmuyordu. Bruce, sürekli kendisini kötü hissedirip duruyor, Nat onun bir suçu olmadığını hepsi Clint'in maymunlukları olduğunu söyleyip teselli ediyordu. Clint ise bu duruma kahkahalar atıyordu.
"Clint kes şunu."
"Ahahaha ama neden? Eğlenceli değil miydi?"
"Evet Clint, gerçekten çok eğlenceliydi! Hulk oyuncak değil."
Clint Steve'den dayak yemekten korktuğu için oturduğu yerde iyice kendini küçültmüştü.
"Clint eğer bir daha büyük adamı uyandırırsan seni öldürürüm."
Clint gözlerini devirip her zaman ki gibi Tony'i takmayıp küçük küçük kıkırdamaya devam etmişti.
"Baba, Clint amcayı öldürebilir miyim?"
"Ah tabii, istediğin şekilde."
"Ne? Şaka yapıyorsun değil mi? Ah hadi ama, sana kim böyle mükemmel ok atmayı öğretti bakayım...Aaa ben!"
Bella gözlerini devirip babasına sokulmuştu.
"Biliyor musun? Kavgaları da çok özlemişim...Clint amca burada vukuat çıkarıyor ona bir şey demiyorsun ama ben okulda çıkartırken hep bir sorun!"
"Aynı şey değil Bella."
"Evet Steve babacım değil, ben kimsenin canını tehlikeye atmadım ama bu (Clint'i gösterip) mahluk bizim canımızı hiçe sayıp bizi tehlikeye attı! Daha az önce Hulk oyuncak değil diyen sen değil miydin?"
"Haklısın bebeğim ama-"
"Bella, seni Steve mi doğurdu acaba? İhtiyara baba demeyi keser misin? Ve sen Steve, kızıma kendi evladınmış gibi davranmayı kes!"
"Baba beni Steve'den kıskanmayı kes!"
"Tony haklı, kıskanılmayacak gibi değil şimdi. Bazen ben bile kıskanıyorum."
Deyip burukça gülümsemişti Pepper, gerçekten ne kadar zaman olmuştu? Kızına sarıldığı, kokusunu içine doya doya çektiği zamanları deli gibi özlüyordu. Haksızdı ama özlüyordu işte.
"Sana fikrini soran olduğunu pek zannetmiyorum."
Pepper ne diyeceğini bilemezken bir ses duydular, ah gerçekten mi?
"Şaka yapıyor olmalısın!"
Bölümler çok kötü ve benim elimden bir şey gelmiyor gibi bir türlü aklımdaki kurguyu geçiremedim. Hayal ettiğim birkaç sahneyi yazdım ama bazı sahneleri nasıl bağlayacağım bilmiyorum...Sıkıcı olmasın diye elimden geldiğince az tutmaya ve sıkıcı tutmamaya çalışıyorum. Ama sonuç ortada.
15.11.2019
23.49
750 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER