1 yıl sonra|Mayıs 2021
Bella, elindeki çerçeveye baktı. Gözyaşlarını tutamayarak tekrar yanağından süzülmesine izin verdi. Adım seslerini duyduğunda hemen gözyaşlarını sildi fakat geç kalmıştı.
"Tatlım...Yine mi?"
"Onları kaybettim, işe yaramazın tekiyim."
"Onlar sadece kader kurbanı oldu, senin bir suçun yok. Sen elinden gelenin en iyisini yaptın."
"Öyle mi düşünüyorsun?"
Sarışın gülümsedi.
"Seninle gurur duyuyorum."
Bella gülümseyip Steve'e sarılabildiği kadar sımsıkı sarıldı.
Ertesi gün
Steve, elindeki boş kupayı mutfağa götürürken yerde yüz üstü yatan Bella'yı görüp küçük çaplı kriz geçirdi.
"HAS- Bella! Ne yapıyorsun sen burada, tanrı aşkına!"
Bella yerde yüz üstü yatmış ve koruyucu gözlükler takarak birkaç kablo ile uğraşıyordu.
"Hiçbir şey yapmıyorum Stevie."
Bella, Steve'e alttan bakarken bahçe kapısından içeri giren Loki bağırdı.
"BU SİKTİĞİMİN ELEKTRİĞİ NEREYE KAYBOLDU?!"
Loki, şalterlerin olduğu kapıyı açarken elini dokundurması ile elektrik çarptı.
Steve, Loki'ye elektrik çarptığını görünce Bella'ya döndü. Sinirli bir boğayı andırıyordu.
"Of siktir ya, bu kaçıncı?"
Steve, elektrik yemiş yerde yatan Loki'ye yardım etmeye çalışırken Bella'nın dediği şeyi idrak etmeye çalıştı.
"KAÇINCI DERKEN?!"
•••
"Daha iyi misin Lok-lok."
"Bana şöyle seslenmeyi kes, şeytan.."
"Hey!"
Bella alınmıştı. Loki gri koltuğun üzerinde uzanıp ayaklarını siyah sehpaya doğru uzatmıştı. Çaprazında bar taburesin de Bella oturuyorken Steve, yanı başında ayakta dikiliyordu.
"Özür dilerim..."
Loki'den ise basit bir omuz silkme almıştı, Thor Loki'nin karşısındaki masaya oturmuş hamburger yiyordu.
"Bella, arkandaki ketçapı uzatır mısın?"
Bella arkasındaki ketçapa bakarak kaşlarını çattı ve Thor'a çevirdi gözlerini. Thor da ona bakarken hâlâ ketçapını bekliyordu.
"Uzatmayacak mısın?"
"Kardeşine elektrik çarptı! Nasıl bu kadar rahatsın?"
"O alışkın zaten, her gün ben çarpıyorum ya. Ketçapı uzat artık seni midgardlı!"
Bella kaşlarını çatıp eline ketçapı alarak Thor'un yüzüne fışkırttı.
"Hasiktir, ciddiyim yanlışlıkla-"
"Bella kaçsan iyi edersin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER