6

3.9K 236 128
                                    

"Şaka yapıyor olmalısın!"

Tony gözlerini devirip sesin geldiği yöne gitti fakat keşke gitmez olaymış.

"Siktir! Benimle dalga mı geçiyorsunuz sikikler?"

Steve de gelip Tony'e ölümcül bakışlarını yolladı.

"Diline dikkat et demiştim Tony!"

"Dilini de seni de sikerim ihtiyar! Binaya bak, ne hale geldi!"

Bella karşısındaki manzarayı görüp bir ıslık çaldığında bu sefer Tony ölümcül bakışlarını yolluyordu. Bella bakışları gördüğü an sevimli olduğunu düşündüğü gülümsemesini takındı yüzüne. Tony bir daha göz devirdiğinde bugün kim bilir kaçıncı kez gözlerini devirmişti.

Yeşil kız uzay mekiğinden indiğinde başı deli gibi zonkluyordu, ellerini şakaklarına koyup ovdu. Antenli kız da arkasından indi, bir rakun, bir ağaç, bir robot...Ne oluyordu burada?

"Bu da ne amına koyayım!"

Tony kızının küfür ettiğini duyduğunda hızla kafasını ona çevirdi.

"Diline acı biber sürerim."

Bu sefer göz devirme sırası Bella da idi.

"Thor!"

"Peter?"

Thor ve Peter koşup birbirlerine sarıldılar.

"Onun adı da Peter. Inanabiliyor musun spaydi?"

Peter ona bakıp elini alnına vurdu. Bu kızın Tony'nin kızı olmasına imkan yoktu.

Yenilmezler ve galaksinin koruyucuları sarılıp içeri geçtiler. Tabii ki de hepsi birbirini tanıyordu. Bella hariç.

"Neler oldu?" (Thor)

"Savaştaydık ve...Kaybettik, gezegenimiz havaya uçtu. Bum!" (Quill)

"Korkutucu olmalı." (Bella)

"Evet öyleydi, kıçımızı zor kurtardık!"

"Öhm, Quill!" (Gamora)

"Aç olmalısınız hadi bir şeyler yiyelim."

"Ah evet, açlıktan ölüyorum!"

"Quill!"

Quill ona bakıp 'ne?' diye bakış atmıştı. İnsan acıkabilirdi değil mi? Ne deseydi 'açım ama ben hayır diyeceğim siz de inatla yemeğe çağırın beni' falan? Ah ne saçmalıyordu, açken kendisi değildi.

-

Yenilmezler ve galaksinin koruyucuları her zaman ki oturulan yerdeyken Bella, Peter ve ağaç Peter'in odasındalardı. Peter, Mj ile mesajlaşırken Bella küçük ağacın hareketlerini izliyordu, neydi bu böyle?

"Hey Peter, sence de garip değil mi- AMAN TANRIM ŞUNA BAK, GÖZLERİ MÜKEMMEL!"

Peter küçük ağaca baktıktan sonra gözlerini devirip Mj ile mesajlaşmaya devam etti. Bella ise şaşkınlıkla küçük ağacı izliyordu dikkatle.

"I'm Groot!"

"Oh tanrım, merhaba. Adın Groot mu?"

"I'm Groot!"

"Pekala, Groot konuşamıyorsun değil mi?"

"I'm Groot!"

"Sustur şu şeyi! Çok sinir bozucu."

Bella hızla Peter'e dönerken elindeki telefonu çevik hareketle alıp camdan aşağı fırlatmıştı. Anlaşılan bu Groot'un hoşuna gitmişti, ve tabii Bella'nın da.

𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin