Wanda ve Bella, oturma odasında otururken içeri Tony ve Steve girdi. El ele.
Wanda gördüğü kişiler ile kaşları çatılırken telefonu ile uğraşan dünyadan bihaber olan Bella'ya yaklaşıp fısıldadı.
"Babaların beraber olduğunu biliyor muydun?"
Bella başını kaldırmadan kızı cevapladı.
"Evet, dünden beri."
Tony ve Steve, Bella'nın önündeki koltuğa oturdular. Konuşmayı başlatmak için Tony, yalandan öksürmüştü. Bella bunun ile derin bir nefes alıp kafasını kaldırarak ikiliye baktı.
"Bir şey mi diyecektiniz?"
"Konuşmak istiyoruz tatlım."
Bella, Steve'e bakıp tek kaşını kaldırdı.
"Sizi dinliyorum?"
Tony tam ağzını açıp bir şey diyecekken mutfakta duyulan patlama sesi ile herkes o tarafa doğru gitti.
Mutfaktan Clint ve Thor çıkarken Tony, kızına döndü.
"Sen yaptın."
Bella gözlerini kısıp babasına bakarken bağırdı.
"Neden bu evdeki her şeyden ben sorumluyum?"
Loki de Bella'nın yanına gelirken ikisi kıkırdayıp beşlik çakmışlardı.
Thor, kardeşini gördüğünde hemen yanlarına geldi.
"Kardeşim! Bunu nasıl yaparsın?"
"Ah bu plan Bella'nındı, hem azıcık eğlenmek istedik--"
"Amacımız herkesin üzerindeki kara bulutları dağıtmaktı, şu tipine bak!"
Bella ve Loki, Clint ve Thor'a anıra anıra gülerken Tony, hem kızının hem de sevgilisinin bileğinden tutup onları laboratuvara doğru sürüklemeye başladı.
Laboratuvara geldiklerinde Jarvis'ten kapıyı açmasını isteyip kapıyı kilitledi.
"Bella biz Steve ile Pepper gittiğinden beri sevgiliyiz. Pepper'in de bu durumdan haberi var. Ve onun için sakıncası olmadığını söylemedi. Sana söylemedik çünkü ben istemedim, seni kudurtması eğlenceli oluyor."
"Bella," Steve'in kadifemsi sesi Bella'nın kulaklarını doldururken Steve'e dikti gözlerini. "Bucky ile parkta karşılaştığın geceyi hatırlıyor musun? Biz cidden orada sevgili kavgası yapıyorduk."
Bunun ile beraber Steve ve Tony de gülümserken Bella, sadece ikisini izliyordu.
Bella herkesi odasından kovduktan sonra Tony ve Steve, Steve'in odasına doğru ilerlediler.
İkiside yatağa otururken odaya büyük bir sessizlik hakimdi. En sonunda sessizliği bozan Steve olmuştu.
"Tanrım...Tony ben özür dilerim."
"Ben de özür dilerim Steve, Bucky konusunda hasas olduğunu biliyorum."
Steve, Tony'nin çenesini hafifçe kavrayıp yukarı kaldırdı. Çenesinden çok sıkmayacak şekilde kendine doğru çekip sevgilisinin o güzel dudaklarına kapandı. Yavaş ve masum başlayan öpüşme, gittikçe hırçınlaşmaya başlarken Steve, geri çekildi.
"Devam edemem."
"Birileri sertleşmiş bakıyorum da?"
"T-tony! Kes şunu, Bella sürekli beni kontrole geliyor. Yine gelecek eminim."
"Kızımın sana baba demesinin bir sebebi var, keşke ona söyleyebilsekte evlensek Rogers."
"Bunu ben de senin kadar çok istiyorum Stark."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER