4

4.9K 271 135
                                    

Bella duyduğu ses ile yerinde rahatsızca kıpırdandı, ses daha da artarken yastığı alıp kafasına geçirdi. Ses bir türlü susmuyordu, en sonunda bıkkın nefes verip Jarvis'e seslendi.

"Jarvis! Hemen şu uyuz şeyi kapat yoksa seni mahvederim."

"Tabii efendim."

Ses gittiğinde Bella gülümseyip uykusuna geri dönecekken bu defa daha yüksek sesle müzik ile kafasını kaldırıp karşısına baktığında babasını gördü. Yastığı alıp ona fırlattı. Babası yastığı gülerek kapıp müziği kapattı.

"Uyan bakalım uyuyan güzel, okula gitme vaktin geldi."

"Okulu sikeyim!"

"Aa-aa-a çok ayıp, hemen kalkıyorsun."

"Kalkmazsam ne olur merak ettim."

"Jarvis."

Bella bir anda kendini yerde buldu, yatağına baktığında yay sistemi olduğunu gördü ve yataktan fırladı. Tabii ki babası ve Jarvis sağolsun.

"Oh tanrım, belimi hissetmiyorum."

Gözlerini devirip yerden kalkıp dolabına yöneldiğinde her zaman ki günlük kıyafetlerini çıkardı.

Siyah bir pantolon ve bluz, bluz üstüne kot ceket ve beyaz spor ayakkabılar! Biraz daha aradığında siyah çantasını da omzuna atıp aşağı indi.

Babası ona kahvaltı hazırlamış bardağına meyve suyu döküyordu, öhm tabii ikinci bir baba olarak gördüğü Steve.

"Oh ben de diyorum kim benim için kahvaltı hazırlamış olabilir? Aa durun Steve Rogers!"

"Otur bakalım."

Bella bir sandalye çekip oturdu, Steve de hemen yanı başına oturup kahvesini yudumlamaya başladı.

Bella yemeğini iştahla yerken Steve buna bakıp kıkırdıyordu.

"Yavaş ye boğulacaksın küçük aslan."

"Amae çoek açığm."

"Önce ağzındaki yut ve öyle konuş tatlım."

Bella ağzındaki yutup konuşmaya başladı.

"Oh evet, eski alışkanlıklar ha?"

"Ben hiçbir zaman ağzında yemek varken konuşulmasını sevmem."

"Kahvaltı için teşekkürler Steve! Ve...Her şey için."

"Rica ederim küçük hanım şimdi geç kalmadan okuluna."

Bella sandalyeden kalkıp çantasını omzuna taktı ve tam gidecekken arkasını dönüp soru sordu:

"Hey, beni neden motorun ile bırakmıyorsun?"

"Eski alışkanlık kokusu alıyorum."

"Lütfen."

"Tamam tamam."

Steve masayı öyle bırakıp Bella ile garaja gidip motora bindiler. Bella Steve'e sıkıca tutundu.

-

"Beni okula bıraktığın için teşekkürler."

"Sen bu aralar fazla mı teşekkür ediyorsun ne?"

Bella kıkırdayıp Steve'in yanağından öpüp okula girdi.

Yavaş ve emin adımlar ile okula girdiğinde müdürün odasını aramaya başladı. Bugün Peter'e rastlamamıştı, yoksa aynı okula yazılmamış mıydı?

Etrafına bakarken karşındaki çocuğu (!) görmeyip ona çarptı.

Çocuk ona döndüğünde elini uzattı kalkması için kız ele baktıktan sonra tutup ayağa kalkıp üstünü silkeledi. Sonra çocuğa bakıp gülümsedi. Yeni arkadaşlar edinmek? Hm, neden olmasın?

𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin