Bella, bütün bir haftanın verdiği yorgunlukla kendini deri sandalyeye bıraktı. "Ne yapacağımı bilmiyorum. Eddie...Onun yapmasına imkan yok baba. Bu mümkün değil ama hâlâ nasıl olduğu...Aklım almıyor artık. Yorucu bir haftayı geri de bırakarak Vision üstünde çalışmalara koyuldum. O her zaman daha iyi kararlar alıyor benden."
Bella buruk bir gülümseme ile babasına bakarken Tony ona sıcak bir gülümseme verdi. "Sende iyi kararlar veriyorsun, kendine haksızlık etme. O yılan hikayesi efsaneydi."
"Evet ölebilirdik, sen olsaydın ortalığı zelzeleye verirdin."
"Kendine zarar verebilirdin Bel, dikkat etmelisin."
"Ve başladık."
"Ben senin iyiliğini düşünüyorum."
"Seni özlüyorum." Bella kafasını diğer tarafa çevirip derin bir nefes aldı. "Çok." Başını tekrar babasına çevirip özlediği yüze baktı. "Seni kurtarabilir miydim diye düşünmekten geceleri uyuyamıyorum."
"Enerjini Vision için saklamalısın. Unutma bir beden olarak burada değilim ama buradayım işte." Tony ona gülümserken Bella elini uzun zamandır aktif getirmeye korktuğu hologram babasına uzattı. Eli boşluğa düşünce burnunu çekti. "Sana sarılabilmek için olmayan her şeyimi vermeye hazırım."
"Sanırım yanlış söyledin, her şeyimi demek istedin?"
"Elimde her şeyim diyebileceğim pek bir şey kalmadı, üzgünüm baba."
"Natasha var."
"Ah onu görmemek için köşe bucak kaçıyorum, bi' görsen. Gülmekten yerlere yatardın. Eskisi gibi..."
"Bunu hâlâ yapabilirim sanırım. Wanda ve Pietro ile nasıl gidiyor? Alıştınız mı birbirinize?"
"Alışmak mı?"
"Evet. Onları gördüğün gibi büyülendin, takıma girmeleri için bana yalvaracak duruma geldin ki bu kadar sene boyunca bana hiç yalvarmazdın. Hem de hiç."
Bella babasının dediği şey ile kafası karıştığında kendini dik konuma getitip babasına baktı.
"Baba biz kaç yılındayız?"
"2008? Ah hayır 2020."
"Harika. Seni yanlış programlamışım. 2008 veya 2020 değil 2022."
"Vay canına gerçekten de...Olağanüstü! Uçan arabalar icat edildi mi?"
"Hayır baba."
"Beceremedim mi? Bucky sürekli beni kışkırtıyor olsa gerek."
"Bucky mi?"
"Babam zamanında ünlü bir mucitken uçan araba yaptığını iddia ettiği bir gösterisi vardı. Sonuç başarısızlık. Bucky her saat başı beni uçan araba yaptın mı diye dürtüyor."
Tony gülerken Bella da gülümsedi, evet o zamanları hatırlıyordu şimdi. İç savaştan sonra aralarındaki buzdan olan duvar kolay erimiş ve çok yakın iki arkadaş olmuşlardı ve sonra araya başka şeyler de girince o duvar tekrar örülmüştü. Bella duyduğu topuklu sesi ile hologram Tony'yi aceleyle kapattığında açılan kapıya baktı.
"Hey Nat, burada ne işin var?"
"Bende sana aynısını sormaya geliyordum. Ne yapıyorsun? Hologram Natasha da buralarda değil."
"Buraya 'Sana demiştim' demek için geldin, öyle değil mi?"
"Sana demiştim."
Bella, Natasha'nın dediği şey ile gözlerini devirirken mırıldandı. "Ve işte başlıyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER