Bella ve Steve, oturma odasına geldiklerinde gördükleri manzara ile iç çektiler. Duvara yaslanmış öpüşen Bruce ve Natasha varken Carol, Thor, Loki ve Clint monopoly oynuyordu.
"Aferin!"
Bruce ve Natasha hemen ayrıldıklarında diğerleri kafasını kaldırıp Bella'ya bakıyordu.
"Yenilmezler miyiz yoksa başka bir şey mi ben anlamadım. Şu manzaraya bak!"
"Ya biz de eğlenmek istiyoruz, eğlenmek bizim de hakkımız."
Bella, Thor'a 'emin misin' bakışını atarken kırılan cam sesi ile o tarafa baktı.
"TANRIM BU MUAZZAMDI!"
"Scott?"
"Beni bir mancınığa oturttular ve fırlattılar, tanrım görmeliydiniz. Mükemmel bir his. Denemek isteyen?"
Scott sevinci ve heyecanla konuşurken Bella, sadece düz bakıyordu. Diğerleri birbirine bakarken gülümseyip el kaldırarak bağırdılar.
"BİZ DE, BİZ DE!"
Scott, onlara bakarak gülümserken eli ile gelin işareti yapıp kapıdan çıktılar. Bella arkasından onlara bakarken Natasha ve Bruce, küçük bir çocuk gibi durmuş ellerini arkalarında birleştirip sallanıyorlardı.
"Ve siz ikiniz, odanızda yiyişin. Her ne kadar olmasa da aile var. Yok...Ama siz öyle varsayın."
Steve ise arkadan sadece olanları izleyip gülümsüyordu. Bella arkasını dönüp Steve'e baktığında bağırdı.
"Ya sen niye gülüyorsun!"
•••
Bella ve Steve, çikolatalı pastayı yaptıktan sonra diğerlerini de çağırarak oturup yemişlerdi. Şimdi ise Bella, bilgisayardan zırhı için birkaç değişiklik yaparken esniyordu.
"Sanırım bu kadar yeterli."
Bilgisayardaki son işlemleri kaydederek kapatıp yandaki lambanın yanına koydu.
Başını yastığa koyduğu an bugünün yorgunluğu yüzünden direkt uyuyakalmıştı.
"Vay canına rüyamda Ac/Dc çalıyor. Şaka gibi."
Bella beyaz yolda ilerlerken gördüğü kişi ile durup ona baktı. Upuzun beyaz dalgalı saçları, kafasında altın sarısı bir taç, bembeyaz yere kadar uzanan elbise ile o muhteşem görünüyordu.
"Merhaba?"
"Hoşgeldin benim küçük kızım."
Bella etrafta gözlerini gezdirip tekrar kadına bakmaya başladı.
"Korkmalı mıyım?"
"Ah asla, benden korkmana gerek yok."
Bella bir iç çekip kadına bakmaya devam etti.
"Ah üzgünüm yavrum, sana kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Artemis."
"Yunan mitolojisi ile pek bir aram yok ama Artemis'in ay tanrıçası olduğunu biliyorum."
Kadın ona gülümseyerek bakarken Bella, kaşlarını çattı.
"Şaka yapıyorsun değil mi? Sana inanacağımı falan mı bekliyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER