21

2K 136 14
                                    

"Tony, size mail geldiğinden haberim var gözlerimle gördüm ve söylemek gerekirse...Onu Bella yolladı, Bella o mail ile size savaş açtı."

Yenilmezler hemen hazırlanıp mail de yazan yere gitti.

|Havaalanı-Almanya|

"Geleceklerinden emin misin?"

"Neden gelmesinler ki?"

Yenilmezler havaalanına geldiğinde hava da uçan Bella ve arkasında sürüce duran Hydra ordusunu görmeyi planlamıyorlardı.

Bella konuşmaya başladığında tüm gözler ona dönmüştü.

"Selam baba, beni özledin mi? Çünkü ben seni çok özledim."

"Bella bu sen değilsin kendine gel."

Bella havadan aşağı süzülüp birkaç adım ileri attı. Bella arkasından birkaç koca büyük taş yığınını telekinezi gücü ile kaldırıp yenilmezlere fırlattığında Wanda öne atılıp taşları tutarak başka yere fırlattı.

"Senin sorunun ne? Kendine gel Bella. Yoksa acımam."

Bella Wanda'daki öfkeyi gördüğünde yarım ağız sırıttı.

"Oh acımasan iyi edersin."

Wanda tam atak yapacakken Bella özel gücü ile Wanda'nın nefes alışını kesip Strange'in bir şey demesine izin vermeden telekinezi ile kaldırıp başka yere fırlattı. Wanda'yı da geri savurduğunda yenilmezlerin arasında ki Bucky'i gördü.

"Kış askeri! Bize ihanet ettiğine inanamıyorum."

"Ben sadece doğru taraftayı-"

Bella Bucky'nin konuşmasını bitirmesine izin vermeyip hız gücü ile yanına varıp elini hava da yarım derece döndürdükten sonra ortadan kayboldu ikisi de.

Hydra geri çekilmeye başladığında bunu fark eden Hulk, öne atılıp hepsini devirdi. "HULK EZ." Hulk bütün Hydra'yı toz ettiğinde Intikamcıların yanına gelip bağırdı.

Tony Jarvis'ten Bella'nın konumunu araştırmasını beklerken Jarvis konuşmaya başladı.

"Efendim Quinjet ve diğer jetlerin konum verilerini girdim, sizi götürecektir."

"Sağ ol Jarvis."

Bella uçurumdan dibinden Bucky'i aşağı sarkıtıp tutuyorken bir yandan da boğazını sıkıyordu. Bucky ise Bella'nın elinden kurtulmaya uğraşıp sert darbeler indirmeye çalışıyordu.

İntikamcılar geldiğinde Natasha, bağırabildiği kadar bağırdı: "Steve bir şey yap!"

Steve hızlıca Bella'ya doğru koşarken Bella ona bakmadan telekinezi gücü ile Steve'i uçurumdan aşağı attı. Tony hemen zırhı ile havalanıp Steve'in peşinden giderek Steve'in son anda yere çakılmasını önledi. Yere indirdiğinde Bella'nın gözlerindeki öfkenin renk hâle gelmiş olduğu kırmızılığı fark ettiler.

"Hepiniz öleceksiniz anladınız mı? Hepinizin eceli benim!"

"Bella sakin ol!"

"Kes sesini Stark! Ailemi nasıl katlettiğini duydum. Sen acımasız iğrenç bir insansın."

Tony'nin gözleri dolmuştu. Bu sözlerinin hiçbirinin gerçek olmadığını biliyordu ama yine de...Üzülmüştü işte.

"Tony o sözlere inanma gerçek değil."

Tony, Steve'e bakıp gözlerindeki yaşları sildi.

Bella Bucky'i yenilmezlerin olduğu tarafa fırlattı. Arkadan gelen ışıltı herkesin dikkatini çekmişti. Kimdi bu kadın?

"Oh selam Carol Danvers, beni karşılamaya mı geldiniz?"

Carol koşup ona atladığında Bella onun zihnini kontrol edip acı çekmesini sağladı.

"Bir şey mi diyordun Carol? Ah ben bir şey duyamadım çünkü."

Carol zar zor kurtulduğunda Bella'nın üstüne büyük bir uçak fırlattı.

Tanrım...Her yer ateşler içindeydi, Bella ölmüş bile olabilirdi. Carol uçağı fırlattığında aklından ne geçiyordu ki? Uçağı fırlattığında herkes geri savrulmuştu.

Tony ayağa kalkıp alevlerin içine baktı.

"O-onu kaybettim."

Steve ayağa kalkıp Tony'nin yanına geldi, arkada da Intikamcılar duruyordu. Alevlerin içine baktıklarında siyah bir silüet gördüler.

"Sanırım kızının güçlerini fazla hafife aldık, Tony."

Tony ve Steve çok kısa birbirlerine baktıktan sonra tekrar silüete baktılar. Bella yavaş adımlarla alevlerin içinden çıkıyordu. Tamamen çıktığında her yeri alev içindeydi pekte umursadığı söylenemezdi.

Bella tüm ateşi bir güç topu hâlinde topladığında onlara doğru püskürttü herkes ellerini önünde siper edecekken Wanda, var olabildiğince ateşin önüne geçerek güvenlik duvarını oluşturmuştu. Tony ellerini önünden çektiğinde Bella'nın önüne gelip bağırmaya başladı.

"Sen Bella Stark! Küçükken nasıl riskli bir hastalık geçirdiğini hatırlıyor musun? Peki ya annenin bizi bir başımıza bıraktığını ya da senin hastane de yattığın zamanlar nasıl sana bakıp hiç uyumadığımı? Sen Bella Stark, şimdi kahramanın olarak gördüğün babana karşı savaş mı açıyorsun? Sana ne dediğimi hatırlıyor musun? 'Eğer oradaki insanlar ölseydi her şey daha farklı olurdu değil mi? Bu senin yüzünden olmuş olurdu, fakat eğer sen ölseydin bu da benim yüzümden olmuş olurdu.'...Kendine gel Stark."

Bella kafasına doluşan anılar ile gözlerinden yaşlar süzüldü. Sonrasında gözleri buğulanıp hiçbir yeri göremezken ise bayılıp yere düşmüştü.

Sonrasını biliyorsunuz, Tony hemen Bella'nın yanına varıp onu kucağına aldı ve en yakındaki hastaneye götürdü..

Evet kötü bölümler serimizde bugün böyleydi of benim aklımdaki vallahi bu değildi. Aslında bazen cidden güzel yazabiliyorum sanırım sürekli moodum düşük olduğu için yazamıyorum. Neyse ben bıktım bu kötü Bella'dan azıcık komik Bella gelsin de birileri ile dalga geçsin suwkenifinricnr

Bu aradaaa hani Bella'nın doğum günü 1 Ocak ya, ben bunun küçüklüğünü 1 Ocakta mı yazayım? Yoksa 1k okunma olduğunda mı? Bilemedim..

19.12.2019
18.08
699 kelime






𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin