Civil War|Teen Bella

809 49 18
                                    

Çok küçük bir not yazmak istiyorum, şimdi bu üs kule bina falan ben çorba yaptım baya onları...Tony ölmeden önce kule, sonrasında üsste anlaşalım ajqsownifpehf neyse of bayramınızı kutlamayı unuttum ne kadar kötüyüm bayramınız kutlu olsun💙

Bella, arkadaşına gülümseyip el sallayarak parktan ayrıldı. Kuleye girdiğinde kule de ölüm sessizliği hâkimdi.

"Jarvis? Babamlar nerede?"

"Toplantı odasındalar Bayan Stark, ama girmenizi önermiyorum."

Bella, Jarvis'i dinlemeyerek toplantı odasının olduğu kata hızlıca çıkıp kahverengi kapıyı açtığında içeriden General Ross çıkmıştı.

"Merhaba küçük Stark."

Ross, Bella'ya gülümseyip adamları ile oradan ayrıldı. Bella kaşlarını çatarak içeri girip babasının yanına gitti.

"Baba? Bir şey mi oldu?"

Tony, kafasını çevirip kızına bakıp gülümsedi. Belinden tutup kendine çekerek başını usulca göğsüne yasladı.

"Hayır birtanem, o da nereden çıktı?"

Bella, kafasını kaldırıp babasına baktı. Utançla kafasını eğerek fısıltılı şekilde konuştu.

"Haberler de Wanda vardı."

Tony, kızının dediği şey ile duraksarken Natasha ayağa kalkıp kızın yanına geldi.

"Hey minyon Stark, neden makaron yapmıyoruz?"

Bella düşünür gibi yaparak kafasını iki yana salladı.

"Canım istemiyor. Ben yatacağım Nat."

Natasha anlayışla başını sallayıp Bella ile, odasına doğru yürümeye başladılar.

"Bana bak Tony, Bella bu konu hakkında hiçbir şey bilmeyecek."

"Senden daha iyi bir sır saklayıcısıyım Yüzbaşı, öğütlerini kendine sakla."

•••

"Yatmak istediğinden emin misin?"

"Yorgunum Nat, dinleneceğim."

Natasha, yatakta sırt üstü uzanmış tavana bakan Bella'nın yanına gelip yatağın ucuna oturdu.

"Bugün canın bir şeye mi sıkıldı?"

Bella, elleri ile oynarken Natasha ile göz teması kurmamaya çalışıyordu.

"H-hayır."

Natasha, Bella'nın kekelediğini fark ettiğinde Bella'nın eline tuttu.

"Bana anlatabilirsin Bel, biliyorsun."

"William."

"Eski erkek arkadaşın mı?"

Bella duyduğu kelime ile hızlıca doğrulup bağırdı.

"O benim erkek arkadaşım olmadı!"

Natasha Bella'nın bağırması ile irkilirken küçük kızın ağzını tuttu.

𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin