Sadece sıkıldım... Bir de ağzıma sıçmayın Wade'i öldürdüm diye hihi :)
∆
#Bella'nın en sevdiği intikamcı Hulk. Ama fanı olduğu kişi Scarlet Witch'dir.
#Bella genelde kendi tarzını Wanda sayesinde oluşturur. Wanda'nın eski suitlerini alıp Wanda'dan izinsiz giyer bu da Wanda'yı çıldırtır.
#Bella babasından daha büyük egoya sahip olmasına rağmen genelde ego yapmaz. Garip bir huy.
#Bella'nın kendi evreninde sayamadığı kadar sevgilisi olmuştur. Ve kendisi biseksüeldir.
#Bella bir evreni yok edecek kadar güçlü bir İntikamcıdır.
#Bella'nın lakabı Phoenix ve Phoenix'in 3 farklı türü vardır. Jean Grey haricinde ve diğerleri. İlki normal Phoenix olan eğlenceli, genelde bir şeyler üzerinde ciddi olmayan bir Phoenix. Güçleri sınırlıdır. Çünkü bu sırada neler yapabileceğinin farkında olmadığı dönemlerdir. Silver Phoenix, Bella'nın en melankolik en vahşi ve umursamaz olduğu Phoenix türüdür. Bu dönem de genelde herkese büyük hasarlar vermiş. Hatta bazılarının ölümüne sebep olacak şeyler yapmıştır. Sonuncu Phoenix ise diğer Phoenixlerden en güçlü olanıdır. Güçleri sınırsız. Neler yapabileceği belirsiz bu Phoenix İntikamcıların ölümüne bile yol açmıştır. Hatta bu dönem de en yakın arkadaşı ölüm tanrıçası Hela ile işbirliği yapmıştır. Fakat bir gün Hela, Scarlet Witch'i öldürecekken Mighty (Goddes) Phoenix gelerek Hela'yı durdurmuş ve yaptığı şeyler için büyük pişmanlık duymuştur.
#Bella aslında sevdiklerine sadık kalan bir insandır.
#Bella diğer İntikamcılara göre en çok Thor'a saygı duyar. Hatta kendisinin farklı bir gezegenden geldiğine inanılır.
#Bella Thor'un çekici Mjolnir'e layık olan tek kadın kahramandır. (Kendi evreninde)
#Bella'nın en sevdiği yiyecek Tony gibi çiz burgerdir hatta çiz burgeri ömrünün sonuna kadar yiyebileceği en güzel yiyecek olarak bahseder.
#Bella'nın sevmediği İntikamcı Captain Marvel'dır. Vakit buldukça neredeyse sürekli kavga ederler. Bella bunun sebebi olarak 'kafa yapı'larının uyuşmadığını ve sadist gibi birbirlerini rahatsız etmeyi hobi edindiklerini söylemiştir.
#Bella bir keresinde Scarlet Witch'e güç aktarımı yaptığında neredeyse ikisi de dünyanın sonunu getiriyorlardı. Hatta Stephen Strange'in en büyük endişesi ikisinin birbiri ile kavga edip dövüşmesidir ikisi birlikte ya da kavga ederek kıyameti getirebilecek tek ikilidir.
#Bella'nın tek zayıflığı olan Gama ışınıdır. Hulk çok fazla gamaya maruz kaldığında onu yenmesi hayli bir zor olmuştur ve arkadaşı olarak onu incitmek istemeyip mağlup olduğu nadir kişilerden biri de Hulk'tur.
#Bella bu zamana kadar en büyük düşmanın hep kendisi olduğunu söyler.
#Bella'nın Hulk gibi sinirlendikçe daha da güçlenme gibi bir durumu vardır. Ne kadar sinirliyse o kadar karşı konulmaz birisi olur.
#Bella'nın her zaman en yakın arkadaşı Wade olmuştur.
#Bella İntikamcılar'dan ayrıldıktan sonra kendi takımını oluşturmuştur. Team Red isimli. Grupta her ne kadar Pietro, Harry Osborn, Harley Keener, Ned Leeds gibi kişiler olsa da takım Wanda Maximoff, Bella Stark, Wade Wilson ve Peter Parker'dan oluşur.
#Başka bir evrende Wanda Bella ile evlidir. Ve büyü ile kendini hamile bırakarak kız çocuğu dünyaya getirir. Hatta ismini Wanda'nın annesinin adını koyarlar. Magda Maximoff-Stark.
#Bella'nın en çok değer verdiği kişi Steve Rogers olarak gözükse de Tony'e daha çok değer verir. Hatta Steve ile bazen fazlaca kavga ederler.
#Bella en çok dövüşmekten zevk aldığı kişinin Thanos olduğunu düşünür.
#Bella, Stephen ile yaşadığı ilişkiden sonra bir daha kimse ilişki kurmamıştır.
#Bella babası gibi herkese lakap takmayı seven birisidir. En favorisi de 'LokLok'tur.
#Bella bir keresinde Wanda'nın 'No More Mutants' sözünden sonra sinirle 'No More Avengers' diyerek yeryüzündeki tüm İntikamcıları kalıcı olarak silmiştir. Sonra buna pişman olarak milyon yol deneyip onları geri getirmeyi başarmıştır.
#Bella'nın favori grubu Ac/Dc'dir.
#Bella kendisinin ölüm tanrıçası olduğunu öğrendikten sonra kendisi ile ilgili şüpheler duymaya başlamış ve kimliğini aramak için uzun bir yolculuğa çıkmıştır. Sonuç olarak bir şey bulamayıp hayatına kaldığı yerden devam etmiştir.
#Bella 6 sonsuzluk taşının gücüne sahip olan tek kişi iken taşları baştan yaratma özelliğine de sahip tek kişidir.
#Herkes Bella için arkanızı ilk kollayacak kişi olmasından bahseder. İsteseniz de istemeseniz de.
Şimdilik canım karakterim hakkında tek hatırlayabildiklerim bunlar. Aklıma geldikçe yazarım. Yazmaya başlamadan önce zaten Tony falan onların öleceği de belliydi hâlâ birçok şey belli ama yazamıyorum.
Ah bir de sizin kendi gözlemlediğiniz Bella'yı da yazar mısınız:')
24.11.2020
15.12
632 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER