S2 E8

672 45 51
                                    

Bölümü tam yazarken aklıma bir şey geldi. Şimdi buraya istek/şikâyet kutusu gibi bir şey yapalım. İstekleriniz hikayenin gidişatını çok değiştirmediği sürece hikayeye eklenir. Eğer çok şikayet ettiğiniz bir şey varsa da buraya yazın. Onu eksilteyim ya da hiç yapmayayım♡ devaam, beynim yoruldu bir de...ajwvzgiwdkkc

-

"Loki. Thanos geri gelmiş olamaz!"

"Geri gelmedi zaten. O Quentin Beck. Yani Mysterio. Adi herif."

Bella'nın kafası, Loki'nin dediği şeyler ile iyice karışırken Loki kendini açıklama ihtiyacı hissetti. Bazen dahi insanların beyinleri de durabiliyordu.

"Hologramlar kullanıyor. Hepsi sahte. Thanos yok. Onu ilk gördüğümüzden beri araştırıyorum. Hikayesi, her şeyi sahte."

"Vay...O yüzden sürekli buradan çıkmıyorsun. Açıkçası senin gibi asi bir tanrının bunu yapacağını beklemez-"

"Odaklanabilir miyiz? İş ciddi."

"Ah tabii ki. Yani emin misin?"

"Adımın Loki olduğu kadar eminim. Ve amacını da biliyorum. Ama bundan pek hoşlanmayabilirsin."

Bella anlamaz bakışlar ile Loki'ye bakarken Loki, içine derin bir nefes çekti.

"O seni istiyor."

"Beni mi istiyor? Beni neden istiyor-"

"Seni yok etmek istiyor."

"Beni neden yok etme-"

"O yeni Iron Man olmak istiyor. Ve sen onun için büyük engelsin. Bu hologramlar ile halkın güvenini kazanmaya çalışıyor. İstediğini elde ediyor gibi. Git ve ona Bella Stark'ın kim olduğunu göster."

"Peki ya biz yanlış anlamışsak?"

"Thanos'u nasıl açıklayacaksın?"

"Kozmik bir yaratıktan bahsediyoruz. Bu imkansız değil Loki. O savaştan sonra Thanos'u çok araştırdım. Bu gibi basit şeylerle onu yenemeyiz."

"O gitti. Şimdi buna dikkat kesilebilir miyiz? Mysterio denen kişiyi durdurmalıyız."

"Sadece- Sadece birkaç gün daha. Eğer cidden dediğin gibiyse. Bunu bana bırak."

"Emin misin?"

"Adımın Bella olduğu kadar."

Bella, son kez ekrana bakıp odadan çıktı. Merdivenlerden çıkacakken Wanda'yı fark edip durdu.

Büyük savaş öncesi Bella, Vision'ın kafasındaki zihin taşını kontrol altına alarak Vision'dan çıkartmış yerine yeni bir zihin taşı yerleştirmişti. Sadece orjinal kadar güçlü olmayan ama aynı işlevi gören bir taş yaratabilmişti. O savaştan sonra taş onu sersemletti. Ve Steve'in ölümünden sonra Natasha ve diğerleri halkın güvenliği için Vision'ı bir şekilde kapatıp bodrum da özel bir kapsülün içine yerleştirdiler.

Wanda o günden beri kötüydü. Zor zamanlar geçiriyor kimseyle konuşmuyordu ve Bella onun için gerçekten üzülüyordu. Önce Pietro ve şimdi Vision. Onu tek anlayabilecek kişi Bella'ydı.

Bella çıktığı birkaç basamağı geri inip Wanda'ya doğru yöneltti adımlarını.

Wanda gri koltuğun üzerinde bacaklarını karnına çekmiş oturuyordu. Gözleri duygudan yoksundu. Boş ve anlamsız. Sadece kapalı televizyona bakıyordu.

Bella, Wanda'nın sol tarafına yavaşça oturup kafasını ona çevirdi.

"Mysterio denen herifi hatırlıyor musun? Sanırım fena kandırıldık."

𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin