9

3.4K 212 70
                                    

Size çok pis düşüyorum Robert Bey🤤

&

Steve ve Tony her zamanki gibi yine kavga ediyorlardı. Bella içinden geçirdi 'keşke kapalı tutsaydım şu çenemi' fakat nafile, iş işten geçmişti. Onlar kavga ederken Bella sürekli gözlerini deviriyordu, bu göz devirme genetikti sanırım?

"Az daha kızımı öldürüyordu, aynı senin bana yaptığın gibi!"

"Bak, neden geri döndü bilmiyorum ama-"

"Kızımı öldürmek için geri dönmüş anlaşılan!"

"Saçmalama! Onun sadece beynini yıkıyorlar, Bucky kötü birisi değil Tony."

"Yıllar önce ailemi öldüren herifi bana savunma Yüzbaşı!"

"O benim arkadaşım!"

"Bir zamanlar ben de öyleydim!"

Bella içinden geçirdi 'evet baba arkadaşıydın ama şu an sevgilisisin, hatta kocası' bunu demesiyle kırkırdadı. Herkes Tony ve Steve'e odaklandığı için kimse onu takmamıştı. Eh işine gelirdi.

"Bana bak yürüyen demir yığını, arkadaşımdan uzak dur!"

"O da ailemden uzak dursun! Ailem yetmiyormuş gibi bir de kızımı öldürmeye çalışıyor. O morluklar hiçbir şeydi Steve! Hiçbir şey!"

"O asla Bella'ya zarar vermez, Hydra onun beynini yıkıyor."

"Olmayan beynini nasıl yıkıyorlar şahsen şaşırdım doğrusu."

"Onun hakkında düzgün konuş."

"Oow nasıl da korurmuş biricik sevgilisini ah pardon karısını mı demeliydim?"

Herkes Tony'nin dediği şeye gülmüştü, Bella onların kavgasını seviyordu fakat sadece küçük tatlı atışmaları.

"Stark beni çıldırtıyorsun."

"Biliyorum bebeğim kimse cazibeme dayanamaz zaten."

Bir an Bella duraksadı cidden şu an Tony Steve ile flörtleşiyor olabilir miydi? Çünkü Tony bunu çok flörtöz bir şekilde söylemişti.

"Senden nefret ediyorum Stark!"

"Ah duygularımızın karşılıklı olması ne kadar da güzel öyle."

Bella artık dayanamayıp bir hışımla ayağı kalktı.

"Gösteri bitti, bayanlar ve baylar. Siz ikiniz başka yerde tartışmaya devam edin. Çünkü ben uyuyacağım."

"Bence burası gayet güzel." (Tony)

"Neden odanızda tartışmıyorsunuz ki?"

"Bizim odamız yok ki!" (Steve)

"Tony Stark'ın odası ne güne duruyor? Gidip orada sevişmeye- yani tartışmaya devam edin hadi!"

Bella sonunda hepsini odasından çıkardığında derin bir nefes alıp kapısını kilitledi.

Yatağına doğru ilerleyip uzandı, eline telefonu alıp instagram da gezinirken anasayfa da gördüğü şeyle kaşlarını çattı. Fotoğrafta Peter ve Mj öpüşüyordu. Peter fotoğrafın açıklama kısmına ise 'My Love' yazmıştı. İşte bunu yapmayacaktın Peter. Derin nefesler alıp kendini sakinleştirmeye çalıştı telefonu kapatıp yandaki komodine koyduktan sonra birinci yastığa kafasını koyup ikinci yastığı alıp yüzüne geçirdikten sonra sabah yaptığı çığlık seansına kaldığı yerden devam etti.

-

Bella aniden uykusundan uyandı, saate bakmak için komodinin üstünde duran telefona uzanıp kiliti açtı. Saat daha 4'tü.

𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin