Bruce ve Natasha, kapıdan içeri gülerek girerken etrafta bir ses yankılandı.
"Hoşgeldiniz Bay Banner ve Bayan Romanoff."
Natasha kaşlarını çatarken Bruce, yüzünü ovuyordu.
"Sen de duydun mu Nat?"
"Evet...Tıpkı Ja-"
"Jarvis."
Bella gülerek yanlarına geldiğinde Natasha ve Bruce, önce birbirlerine bakıp sonra Bella'ya baktılar.
"Ne yaptın sen?"
Bella gülümseyip ağzını aralayacakken etraf kırmızı ışıkla çevrelendi.
"Friday neler oluyor neden kırmızı alarm verdin?"
"Efendim, Jarvis çıldırmış durumda. Sisteme sanırım bir virüs sızdırıldı."
"Siktir."
Bella, laboratuvara koşarken Bruce da peşinden gitti. Natasha kafasını iki yana sallayıp o da laboratuvara doğru koşarken Bella hemen Jarvis'in sistemine erişti. Kodlar karışmıştı, birisi kesinlikle Jarvis'in sistemi ile oyuncak gibi oynamıştı. Bunu yapan kişinin de epey bir zeki olması gerekiyordu.
Bruce ve Natasha içeri girdiğinde Bella'ya baktılar.
"Efendim Jarvis'i kapatmanız gerekiyor."
"Hayır Friday sus! Çözebilirim."
"Bella zamanımız yok!"
"Natasha ha-hayır, bana bir saniye verin lütfen. Be-ben çözebilirim."
Bella'nın gözleri dolarken önü bulanıklaşmaya başladı. Bella kodları denerken hiçbir işe yaramayıp hata veriyordu. Bruce en sonunda Bella'yı kenara çekip Jarvis'i kapattı.
Bella dizlerinin önüne çökerken çoktan gözyaşlarını serbest bırakmıştı.
"Onu kapattınız..."
Natasha, Bella'nın yanına gelip çömeldi. Elini omzuna koyduğunda tam ağzını aralayıp konuşacakken Bella onun elini ittirerek ayağa kalktı.
"ONU NEDEN KAPATTINIZ?"
Bruce ve Natasha birbirlerine çaresizce bakarken Bella kendini kaybetmiş gibiydi. İşe yaramıştı. Neden şimdi bir anda birisi virüs sokmuştu ki?
Bella bilgisayarın başına gelip kodları inceledi.
"Friday, bana Jarvis'in sistemine kimin virüsü soktuğunu öğrenebilir misin?"
"Efendim denedim ama maalesef çok özel kodlar ile girilmiş, çözülmesi imkânsız."
"Siktir."
Bella bilgisayarın ekranına vurup ayağa kalktı. Garajdan çıkmadan önce son kez Bruce ve Natasha'ya hayal kırıklığı ile baktı.
"O çalışıyordu. Yapabilirdim."
"Zamana karşı yarışıyorduk. Tüm sistemine erişmişti. Ya senin icatların planı kötü ellere düşseydi?"
Natasha tek nefeste konuştuğunda Bella histerik bir şekilde gülüp garajdan çıktı. Natasha arkasından gidecekken Bruce, kolundan yakalayıp onu geri çekti.
"Bırak yalnız kalsın Nat, buna ihtiyacı var."
Natasha başını sallayıp kollarını Bruce'un boynuna sarıp omzuna kafasını gömüp dinlendi.
Bella odasına ulaştığında kapısını kapatarak kilitledi. Kendisini yatağa atıp sırt üstü uzandı. Gözlerini kapayıp derin bir nefes aldı. Bir ses duyduğunda sağ gözünü açıp etrafa baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER