20

2.1K 136 9
                                    

Bella kapının önünde otururken gece uyuyakalmıştı, duyduğu ses ile gözlerini yavaş yavaş araladı.

Daha yeni uyandığı için sesin nereden veya kimden geldiğini anlayamadı, ses o kadar silik geliyordu ki kulaklarına.

Bella elleri ile yüzünü sıvazlayıp yandaki beyaz dolaba tutunarak kendini zorlayıp ayağa kalktı. Kalktığında belinde güçlü bir sızı hissetti, yavaş adımlar ile yatağa doğru ilerledi. Yatağın yanına vardığında yavaş hareket ederek oturdu.

Yatağa sırt üstü uzandığında yine o sesi duydu, bu sefer anlaşılabiliyordu.

"Bayan Stark beni duyuyor musunuz?"

"Kimsin?"

"Jarvis ben, iyi misiniz efendim?"

"Şey...Bel ağrısı hariç iyiyim."

"Size gece çok çağırdım ama duymadınız."

"Uykudayken duymamam normal değil mi Jarvis?"

"Haklısınız efendim, bu arada babanız sabah kaç kere odanıza geldi fakat kızarsınız diye açmadım kapıyı."

Bella kaşlarını havaya kaldırdı. Bu şeyi sevmişti.

"Ah...Teşekkürler Alvin."

"Jarvis efendim. Sanırım hâlâ uyanamadınız."

"Ah evet evet, önümü bile zor görüyorum."

"Bu arada Bay Rogers kahvaltıyı hazırladı efendim."

"Teşekkürler...Jarvis."

Bella, belinin biraz daha iyi olduğunu düşündü. Az öncekine göre ağrı daha azdı, dirseklerinden doğrulup yataktan kalktı.

Kapının önüne geldiğinde biraz odayı inceledi. Kapının hemen yanında duran çekmeceli bir dolap vardı. İlk çekmeceyi açtığında elbiseler olduğunu fark etti fakat kendisi için biraz fazla küçüktü bunlar.

Belki bir şey bulmak ümidiyle çekmeceyi biraz karıştırdı, gözüne bir kağıt iliştiğinde eline aldı. Kötü bir el yazısı ile 'bugün benim doğum günüm' yazıyordu. Önce el yazısına güldü sonra yazılana. Neden bir insan kağıda bugün benim doğum günüm yazardı ki?

Bella'nın gözü duvardaki takvime iliştiğinde takvimi eline alıp inceledi. Bu takvim baya eski olmalıydı, yıla baktığında 2006 olduğunu fark etti.

Ocak ayına baktığında 1 Ocağın üzerinde yine aynı şekilde bugün benim doğum günüm yazıyordu. Bella'nın aklına birkaç şey dolarken düşünmeye başladı.

24 Aralık 2000

Tony yerinde duramıyor bir oraya bir buraya zıplıyordu. Çünkü yarın Noeldi ve bu...Ailesi ile geçireceği ilk Noeldi. Bütün yenilmezler, galaksinin koruyucuları, SHIELD, Pep ve minik kızı. Pep, hamileydi çocuğun gelmesini bekliyorlardı. Tony baba olduğunu duyduğunda gözünden yaşlar süzülmüştü. Öyle mutlu olmuştu ki baba olacağı için. Haber kanalına çıkıp 'Ben baba oluyorum!' diye bağırmıştı. Ah Tony işte.

25 Aralık 2000/00.00

Noel partisi düzenlemişti Tony, herkes eğleniyor ve içiyordu. Özellikle Thor.

Loki ise Thor'un çekiç tehditi ile gelmişti, gelmeseydi kafası gidecekti be! Şimdi ise bir köşe de oturmuş somurtarak etrafı izliyordu. En son ne zaman mutlu olmuştu?

Yenilmezler Tony'nin doğacak çocuğu için isim bulmaya çalışıyorlardı.

"Bence Natasha olsun."

𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin