"Steph! Hayır, mızıkçının tekisin."
Bella ve Stephen, yolda hem konuşup hem gülerken ikiside karşıdan gelen üçlüyü fark etmemişti.
Natasha hafif öksürdüğünde Bella, gözlerini Stephen'den çekip karşısındaki üçlüye çevirdi.
"Yok artık...Şaka yapıyor olmalısın..."
•••
"Sakin olmam lazım, sakin olmam lazım--"
"Bella lütfen sakin ol."
"Olamam, Peter! 1 yıldır ortaklıklar da görünmeyen Bay Amerika şimdi neden burada?!"
Peter, Bella'yı kendine çekip sarıldı sıkıca. Bella ilk aylar çok acı çekti, kabuslar gördü.
Ama her seferinde Stephen yanındaydı, 1 yıldır sürekli Stephen ile takılıyordu. Steph, ona iyi geliyordu. Rayına oturttuğu düzeni 1 yılın sonunda gelen Bay Amerika ile yerle bir olmuştu.
1 yıldır neredeydin Steve?
"Hadi gel içeri gidelim."
"O adamın yüzünü görmek istemiyorum Pete."
Peter, Bella'nın isyanlarına göz devirip onu bileğinden sıkıca kavrayarak oturma odasına soktu. Oturma odasında Clint, Tony, Natasha ve Steve vardı.
Steve, üçlü koltukta Natasha'nın yanında otururken Tony, tekli koltukta Clint ise üçlü koltuğun hemen çaprazındaki ikili koltukta oturuyordu. Steve, içeri giren Bella'yı gördüğünde ayağa kalktı.
Bella, bir iki adım gerilerken Steve, Bella'ya daha çok adım atıyordu.
"Yaklaşma!"
Bella net çıkan sesi ile onu uyardığında Steve, adım atmayı bırakıp öylece özlediği yüze bakmaya başladı.
"Neredeydin? 1 yıldır."
"Dönmek istedim ama ben--"
"Bana bahane uydurma Rogers, sana bu kadar ihtiyacım varken hangi delikte ne halt yiyordun? 1 yıl beni kendinden uzaklaştıracak ne yaşadın Steve? Beni öylece bırakıp gittin! 1 yıl, 1 yıl senden haber alamadım. Neden? Neden şimdi buradasın? O siktiğimin vicdanını rahatlatmaya mı geldin buraya?!"
"Ne? Bella hay--"
"Steve, siktir git."
Bella, Steve'in bir şey demesine izin vermeden oturma odasından çıkarak kendi odasına gidip kapıyı kilitledi. Elini göğsüne götürüp nefes almaya çalıştı. 1 yıldır da bunu yapmaya çalışmıyor muydu? Nefes almak.
•••
Natasha, deli gibi bina da Bella'yı ararken Bella, çok rahat bir şekilde babasının asistanının koltuğunda oturuyordu. Çünkü artık asistanı yoktu ve Bella orayı artık sahiplenmişti.
Natasha, gördüğü yüz ile adımlarını yavaşlatıp ilerledi.
"Ne halt yapmaya çalışıyorsun sen?"
Bella kafasını kağıtlardan kaldırıp kızıl saçlı kadına baktı.
"Anlamadım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER