"Ve işte başlıyoruz."
Bella, Matt'in yanına oturup cebinden deponun krokisini çıkarttı. "Tamam ben Friday ile birlikte deponun krokisini çıkardım. Zemin katta içeri sızmamıza yarayacak bir gizli geçiş var."
"Neden bir deponun gizli bir geçidi olur ki?"
"Sen sanıyor musun ki Wilson buraya ön kapıdan giriyor? Hem gizli geçit olmasa insanlar nereden sızacak içeri? Neredeyse her yerde var artık. Acil çıkış yeri olarakta kullanılıyor."
Matt gülümseyip Bella'ya iyice yanaştı. "Bu demek oluyor ki sizin üssünüz de de bir gizli geçit var."
Bella gülümsedi. "Belki."
Matt kaşlarını kaldırırken Bella yenilmişçesine nefes verdi. "Evet var. İnşaat yapımı bittikten birkaç gün sonra kendim yaptım. En iyi tarafı ise benden başka kimse bilmiyor."
Son cümleyi Matt'in kulağına yaklaşıp fısıldarken Matt kaşlarını çattı. "En son baktığımda mimar değildin?"
"Orayı yapmak için mimar fakültesine gidip birkaç şey öğrendim. Bazen her alanda bir şeyler bilmek gerekiyor. İntikamcılara bıraksaydım temelini atamadan o bina yıkılırdı."
"Yapımındayken bizzat başında sen mi vardın?"
"Öyle de denebilir. Her neyse. Buradan geçeceğiz ve..." Bella işaret parmağı ile haritanın üzerinden yol işaret ederken girecekleri odayı kırmızı kalem ile yuvarlak içine aldı. "...Buraya gireceğiz."
"Bu odada ne var? Üstüne gizli yazmışsın."
"Odada ne var bilmiyorum. İçerisini çok göremedim ama değerli şeyler olduğu kesin. Odanın önünden sürekli korumalar geçiyor. Neredeyse 3 koruma var. Belki Wilson'un planladığı şeyler ile ilgili dosyalar vardır."
"Beni düşünüp haritaya Braille alfabesi koyman çok hoş...Çok tatlısın."
"Fazla şımarma."
"Tamam tamam. Giriyor muyuz?"
"Evet."
Bella, kalkıp Matt'in elini tutarak onu da kaldırdı. Çatının uç kısmına ilerleyip aşağıya bakıp tekrar kontrol etti. Ortam hâlâ sakindi. "Gidelim."
Bella, geriye dönüp çatının orta kısmında duran kapağın asma kilidini gücü ile kırarak kapağı açıp ses çıkarmayacak bir şekilde aşağı atladı.
Arkasından Matt de atladığında koridor da temkinli bir şekilde ilerliyorlardı.
Matt adım sesleri duyduğunda Bella'nın kolundan çekip boş odaya girdiler. "Kaç kişi?"
"3."
"Neden halletmiyoruz?"
"Bu işi olabildiğinde sessiz halletmek istiyorum. Belki bize karşı hazırlanan bir kumpasta olabilir."
"Çok ödlek davranıyorsun. Sadece Wilson'a ve dosyaları bulmaya odaklan, Murdock. Ben de kendi işimi halledeyim."
"Mümkünse ölmemeye çalış."
"Bugün planlarımda ölmek yok Murdock. Henüz."
Bella kapının tokmağını yavaşça sağa çevirip açtığında karşısına çıkan üç kişiye kırmızı sis gönderip kafalarını patlattığında Matt de ıslık çaldı. "Bunu yapmak zorunda mıydın?"
Bella derin bir nefes alıp verdi. "Dosyalar, Wilson. Murdock. Dosyalar ve Wilson. Mızıkçı bir şekilde davranmaya devam edersen sana kalmadan aynısını Wilson'a yapacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER