Öhm şimdi ben bu savaş şeylerini yazamıyorum o yüzden n'apıyoruz? Siz aynı civil wari düşünüyorsunuz. Sadece Steve ve Tony yerine Bella ve Carol olacak. Bella'yı Wanda'ya benzeyen biri olarak düşünebilirsiniz size kalmış. Bu arada çok güzel bir 4.sezon düşünüyorum, hamile bir Natasha mı dersiniz, Steve'in çocuğunu mu diyeyim, küçük bir kasaba ve yaşanan olayları anlatacak öyle güzel kurguladım ki aslında hemen yazmak istiyorum. Beni direk 4e mi atsanız. Aklımdaki geçirememekten çok korkuyorum.
-
Almanya
"Sakın babanın arkasına saklanma, merak etme canını çok yakmayacağım."
Bella bunun ile sırıtırken karşısındaki Carol'u cevapladı.
"Oh yaksan iyi edersin, çünkü ben öyle yapacağım."
Bella elinde kırmızı bir top oluştururken gözleri de kırmızıya bürünmüştü artık. Bella'nın tarafında Tony, Rhodey, Natasha, Bruce, Peter ve Deadpool varken Carol'un tarafında ise; Clint, Steve, Bucky, Sam, Wanda ve Pietro vardı.
İki tarafta birbirine doğru koşmaya başlarken Bella havalanıp elindeki büyük topu Carol'a fırlattı. Carol kendine bir güvenlik duvarı oluşturup kendine tuttuğunda toptan kaçabilmişti.
Bella aşağı indikten sonra elleri ile bu sefer diğerinden daha küçük toplar oluşturarak Carol'a atmaya başladı.
Carol bazılarını bloklarken bazıları kendine geliyordu. Elinden sarı bir güç attığında Bella, bunu erkenden fark edip hafif sağına kayıp az önce ne yaptığına bakarak kaşlarını çattı.
"Oyunu fazla seviyorsun kedicik, üzgünüm bu oyunun kazananı bu sefer sen olamayacaksın."
•••
Sibirya"İyi eğlendin mi Carol?"
"Seni buraya getirten ne?"
"Eski anılar diyelim."
"Onu imzalamak zorundaydık, böyle bir yetkin yok senin! Bize nasıl savaş açabilirsin?"
Bella elindeki kırmızı topu büyüttükçe gözleri daha kırmızı oluyordu.
Uups bu iyiye giden işaret olmasa gerek.
"Senin yüzünden 6 ayım, bir hiç oldu!"
"İsteyerek yapmadım!"
"Nasıl benimle oyun oynadıklarını da iyi gördün mü?!"
"Amacım bu değildi."
"Senden nefret ediyorum Danvers!"
Bella gücü ona fırlatırken Carol da ona karşı gücünü fırlatırken büyük patlama olmuştu. İkiside güçlerini kapıştırırken Bella, gözleri ile Carol'un nefesini keserken Carol yere yığıldı.
Bella yavaş adımlarla Carol'a yaklaşıp eli ile boğazını sıkıyormuş gibi hava da tutarken -gücü ile yapıyordu- Carol'un nefesi kesiliyordu. Carol boğazını tutarken Bella mırıldandı.
"Söyle Danvers, kazanan kim?"
•••
Savaş bitmiş herkes yorgunlukla kendini koltuklara bırakırken Clint mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER