"AMAN TANRIM ÇILDIRMIŞSIN SEN!"
Steve, son anda yere çakılacak olan Bella'yı görüp koşarak onu yere çakılmadan birkaç saniye önce tutabilmişti.
"Bu binanın ne kadar yüksek olduğundan haberin var mı senin?!"
"Ah evet, düşerken fark ettim. Ne kadar da büyükmüş..."
Steve, Bella'yı kucağından indirip ellerini beline koydu.
"Ne yapıyordun sen orada? Ah yoksa- İntihara mı kalkıştın sen?"
"Pf Stevie, yok artık yani. Tony bile o bina da kafayı yiyip, delirecek raddeye gelip intihar etmediyse bana hiçbir şey olmaz."
Tabii olmaz.
Bella duyduğu sesle etrafına baktı. Kulağına birkaç kez vurunca Steve, ona tuhaf bir yaratığa bakıyormuş gibiydi.
"Ne yapıyorsun sen?"
"Kulağım çınladı."
"Tony de seni çok özlemiş bakıyorum da."
"Özlenmeyecek bir insan olduğumu zannetmiyorum ihtiyar."
Bella biraz duraksadığında eli ile ağzını kapattı. "Stevie gördün mü?" Steve buna gülerken Bella, hâlâ eli ile ağzını kapatıyordu. "TANRIM BABAMA BENZEMEYE BAŞLADIM!"
"Onun kızı olduğun için olabilir mi?"
"Stevie yapma ama, ben egoist- Tamam egoist olabilirim o genlerim de var."
"Hey Bella!"
Wade arkadan ona seslendiğinde arkasını dönüp ona baktı.
"Öldün sandım, neyse ki ülkemizin kahramanı Yüzbaşı Amerika seni kurtarmışa benziyor."
"Sana da selam Wade."
Wade, Bella'yı bileğinden tutup sürüklemeye başladığında kimse bir şey demedi.
༄
"Eee?"
"Bana bak şeytan, sana bir teklifim var."
"Wade seni öldürmeyeceğim!"
"Dinle, bu senin için bir fırsat. Babanı geri getirme fırsatı veya Peter de olur. Bilmiyorum artık hangisini istersin."
"Wade..." Bella boğazına oturmuş yumruyu birkaç kez öksürerek gidermeye çalıştı. "Kendi mutluluğum için seni hayattan silecek kadar, bencil olmadım henüz."
"Vanessa'yı özlüyorum, onsuz çok yılım oldu ama bu sonuncusu...Sadece onu görmek istiyorum."
"Wade. İkimiz de kayıplar verdik, bunun üstesinden beraber geleceğiz. İnsanları geri diriltebiliyorum diye zevkine birilerini öldürüp birilerine hayat veremem. Bu siktiğimin gücüne nereden ulaştığımı bile bilmiyorum."
Beyaz cadı.
Bella yine ses duyduğunda etrafına baktı. Fakat çatı da kendisinden ve Wade'den başka kimse yoktu. Evet, Wade onu bu sefer çokta büyük olmayan bir binanın çatısına çıkarmıştı.
"Wade, sen de gaipten sesler duyuyor musun?"
"Neden sordun?"
"Ben duyuyorum da, sanırım deliriyorum."
"Neden reddediyorsun ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER