11

2.8K 174 15
                                    

Bella ve Peter birbirlerine hâlâ sarılı bir şekilde duruyorlardı. O sırada galaksinin koruyucuları gelmişti.

"Hey! Siz iyi misiniz?"

Gamora, Bella'nın yanına gidip yüzünü ellerinin arasına aldı. Gözleri kan çanağına dönmüştü resmen, ağlamaktan göz altları da şişmişti.

"Buraya gel."

Kolundan çekip sarıldı. Kollarını sımsıkı Bella'ya doladı.

"Her şey geçti tamam mı? Onları bulacağız."

Bella daha şiddetli ağlamaya başladı, yüzünü Gamora'nın göğsünden kaldırdı ve aklına babası ile olan o sahne geldi.

"Benim arkadaşıma zarar gelirse senden hesap sorarım Tony Stark!"

"Peki ya bana zarar gelirse?"

Kız bunun ile gülümsemesi soldu. Bir an yere dikti gözlerini sonra Tony dediği şeyin farkına varıp kızının çenesinden kavrayıp yukarı kaldırdı.

"Sadece şakaydı, babana hiçbir şey olmaz senin. Turp gibiyim!"

Kız buna burukça gülümseyip babasının sorusuna yanıt verdi.

"Kendime. Kendime hesap sorardım. Sen nerdeydin diye? Neden onu kurtaramadın diye...Kızardım kendime."

Kız hemen göz yaşlarını silip laboratuvara indi. Babasını bulduğu zaman az sonra yapacağı şey için çok kızacaktı ama buna mecburdu, özel güç kullanamıyorsa zırhlardan birisini alırdı.

Laboratuvara indiğinde her yer dağınıktı tabii ki, ulan bari burayı sağlam bıraksaydınız diye geçirdi içinden Bella.

"Jarvis! Jarvis lütfen sen burada ol."

Ses gelmedi. Kız şansını tekrar denedi.

"Jarvis! Lütfen beni duyuyorsan ses ver. İyi olduğunu bilmeye ihtiyacım var, Jarvis!"

"Buy-Buyrun. E-Efendim"

Jarvis'e bir şey olmuştu sesi gidip geliyordu. Bir şeyler ile uğraştıktan sonra Jarvis'in görüntüsü karşısındaydı.

"Jarvis, aman tanrım! Sana ne olmuş böyle?"

Jarvis'i daha sonra düzelteceğini aklına not edip zırhlara baktı. Hangisi daha iyiydi?

Gözü bir zırhta takılı kaldı, bu mükemmeldi! Zırhı giydi, artık uçabilirdi. Tek istediği eline yüzüne bulaştırmamasıydı.

Ellerini aşağı doğru tutup yavaş yavaş yükselmeye başladı. Çok hızlı yükseldiğinde tavandan üste çıkmıştı. Diğerleri ise ona bakıyordu.

"Gidiyoruz! Hemen."

-

"Babam nerede?!"

Bucky'i bulmuşlardı ama Steve ve Tony ortalıkta yoktu.

"Size bilmiyorum dedim!"

Bella dönüp hızlıca yanağına bir yumruk geçirdi.

"Tekrar sormayacağım Bay Barnes."

Bucky buna karşılık gözlerini devirdi.

Natasha elinde telefonu ile koşarak yenilmezlerin yanına gitti.

"Bella kedi olalı bir fare tuttuğuna inanamıyorum."

"Natasha!"

"Pekala tamam, şey Tony'nin koordinatlarını bulduk."

Bella hemen elindeki telefonu alıp koordinatların nereye gösterdiğine baktı. Burası dağ eviydi?

-

Bella ve yenilmezler dağ evine gelmişti. Bella dönüp yenilmezlere baktı.

"Hiçbiriniz gelmiyorsunuz, yalnız gideceğim."

"Bel-"

"Hayır Peter!"

Ciddi bir konu olduğunda Peter derdi hep Bella, durum ciddiydi.

Bella zırhın içinden çıkıp dağ evine girdi. Su sesi duyması ile merdivenlerden yukarı çıktı. Su sesi hemen yandaki odadan geliyordu, Bella sağına ve soluna baktı. Kimsenin olmadığını fark ettiğinde kapıyı çalmadan direkt odaya girdi.

"Aman tanrım!"

Reklamlardan sonra suwndneuynca

Ya niye bok gibi oluyor ben böyle bir şey ne ara planladım ya :/

Neys.

24.11.2019
20.14
424 kelime

Aww çok tatlısın!♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aww çok tatlısın!♡

𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin