New York, 2013 -12-
Sıcak bir yaz günüydü, Bella babasının zoruyla gittiği yaz okulundan yenilmezler üssüne geri dönüyordu.
Binadan içeri girdiğinde hemen girişin sol tarafında bulunan mutfakta hayranı olduğu Yüzbaşı Amerika'nın yemek hazırladığını gördü.
Sarsak adımlar atıp Steve'in yanına vardı ve yemeğe baktı. Ah hayır, brokoli ve ıspanak mı?
"Stevie, lütfen bana ot pişirdiğini söyleme!"
Steve kaşlarını çatıp Bella'ya baktı.
"Bunlar ot değil hayatım, sebze. Ve oturup yiyeceksin. Güçlenmen lazım."
Steve yemeği karıştırma işine geri dönerken Bella neredeyse ağlayacaktı.
Çantasını gelişigüzel fırlattığında Clint'in tam o sırada kapıdan kucağındaki turşu kavanozu ile geldiğini gördü. Çanta havalanıp Clint'in kucağındaki turşu kavanozunu düşürdüğünde Clint tiz bir çığlık attı.
"TURŞU KAVANOZUM!"
"ÇANTAM!"
Clint oturup kırılan kavanozuna bakarken Bella yerdeki turşu suyu olmuş çantasını eline aldı. Çantasına bakarken bağırdı:
"STEVE!"
İkiside aynı anda Steve'e bağırırken Steve, yemeği ocakta bırakıp olay yerine teşvik etti.
"Steve çantamın hâline bak!"
"Steve! Turşu kavanozum, daha yeni açmıştım."
Steve mahvolan yere bakıp gözlerini devirdi, Bella'nın elindeki çantaya baktığında çok sıkıntı olmadığını fark etti fakat Bella için büyük bir sıkıntıydı.
"Bella çantandaki eşyaları odana bırakıp çantanı makineye at. Clint sen de tekrar git turşu kavanozu al. Ben de burayı temizleyeyim nasıl fikir? Bakın sorun çözüldü."
Steve gülümserken Bella gözlerini devirip Clint'e dilini çıkardıktan sonra koşa koşa yukarı çıktı.
•••
"SİKTİR!"
Steve temizlediği yeri bırakıp ocaktaki yemeğe koştu, yemek yanmıştı.
Bella duyduğu ses ile oturma odasından çıkıp mutfağa girdiğinde Steve'in ocağa üzgün bakışlar attığını gördü.
Steve'in yanına adımlayıp ocaktaki yanmış yemeğe baktı.
"Yemek yanmış!"
"Evet görebiliyorum Bella."
"O zaman neden pizza siparişi vermiyor muyuz?"
O sırada merdivenlerden yukarı çıkan Tony bağırdı.
"Gerek yok! Ben çoktan cheeseburger siparişi verdim."
"Ot olmadığı sürece her şeye kabulüm."
Bella tekrar oturma odasına gidecekken Tony onu hırkasının kapüşonundan tutup geri çekti.
"Günün nasıl geçti hayatım?"
Bella düşünürmüş gibi yapıp sanki hiç sıradan geçmemiş gibi cevapladı.
"Ah muazzamdı! Her zaman ki sıradan geçmesi ne kadar etkileyici öyle değil mi?"
Tony kızının alayı ile gülümseyip onu masaya doğru çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER