S2 E9

661 43 47
                                    

Bella tam kulaklıklarını takacakken dışarıdan gelen ses ile yerinden kalkıp pencereye doğru yöneldi. Bruce ve Nat yalpana yalpana üsse geliyordu. Geceden kalma olsalar gerek diye düşündü Bella.

Basitçe omuz silkip yatağına geri döndü. Kulaklığını takmaktan vazgeçip komodinin çekmecesine koydu. Kafasını yatak başlığına yaslayıp tavana bakmaya başladı. Wade'in cenazesinden bu yana 4 gün geçmişti. Koskoca dört gün. 96 saat. 5760 dakika. 345.000 saniye.

Bella gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Tekrar duyduğu gürültü ile gözlerini açıp doğruldu.

"Ssh uyanacaklar!"

"Tamam *gülme sesleri* çok kötü kokuyoruz."

"Seni ben yıkayacağım."

"Sarhoş hâlinle mi?"

"Sen sanki sarhoş değilsin Bruuuce."

Ve daha da fazla gülme sesleri. Bella derin bir iç çektikten sonra yorganın altına girdi. Elini başının altına koyduğunda Wade ile ilk sevgili olduğu geceyi hatırladı.

"Kıpraşma!"

"Beni yıkayamazsın. Benim bir mahremiyetim var! Beni sadece Pete yıkayabilir."

"Sanırım senden bir şey öğrenmek için harika bir zaman."

"NE DEDİN???"

"Oh demek bir duş geçmişiniz oldu."

"Oh hayır, sarhoş olmuştum ve üzerime kusmuştum."

"Yani sonunda kimse mutlu olmadı mı?"

"Ah evet ben mutluydum, çünkü yumuşacık yatak ve Peter'in kollarında uyudum. Ama Peter için aynı şeyi söylemeyeceğim."

"SANA KIPRAŞMA DEDİM!"

"Bana bağırma..."

Bella tekrar ağlamaya başladığında Wade, tanrıdan sabır diledi. Wade için uzun bir gece olacaktı.

Wade uzanıp Bella'nın tişörtünü çıkarmak için izin isterken Bella hafifçe başını salladı. Wade şükür dileyip Bella'nın elbiselerini çıkarttığında duş başlığını alıp suyu ayarladı. Su tam istediği hâle geldiğinde Bella'ya doğru uzattı. Uzatması ile Bella büyük bir çığlık kopardı.

"AGH!"

"Şimdi ne istiyorsun?!"

"Su çok soğuk."

"Hayır ılık. Daha fazla sıcak yapamam."

"Sana soğuk dedim! Eğer suyu ısıtmazsan kendini başka bir gezegen de bulabilirsin."

Wade gözlerini devirirken musluğa uzanıp tekrar suyu hazırladı. Su hazır olduğunda Bella'ya yeniden uzatması ile Bella tekrar çığlık attı.

"Bu sefer ne oldu?!"

"Su çok sıcak moron! Beni yakmaya mı çalışıyorsun?"

Wade suya elini götürdüğünde neredeyse çıldıracaktı. Su sıcak falan değildi.

"Yalnız majesteleri su sıcak değil."

𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin