Bella, alev almış evin üst katında öksürerek etrafına bakmaya çalıştı.
En son Ivan ile kapıştığını hatırlıyordu, sonra...Sonrası büyük bir füzenin eve doğru gelişi.
Bella kafasını kaldırıp ortadaki büyük deliği gördü, karşı da Tony öylece yatıyorken Bella, derin nefesler almaya çalıştı.
Sırt üstü yatarken kendini kaldırmaya çalıştı fakat başarısız olmuştu. Bacağındaki büyük beton parçasını gördüğünde seslice nefes verdi.
Gözleri tekrar Tony'e kayarken Bella, telekinezi ile büyük beton parçasını kaldırmaya çalıştı. Hafif bir şekilde kalkan beton parçası ile Bella hemen oradan kaçtı. Beton parçası havadan zemine sert bir düşüş yaptığında zemin kırılmıştı. Şimdi ise her yer iyice kırık döküktü.
Bella'nın olduğu yer parçalanmaya başlarken Bella, büyük bir sıçrayış ile Tony'nin yanına geldi.
Babasının nabzına baktığında attığını görünce neredeyse küçük dilini yutacaktı.
Babasının kolunu omzuna atıp ayağa kalktı. Bütün yükü üstüne aldığında kalkarken hafif sendelenmişti Bella.
Çıkış yeri ararken karşı da duran açık pencereyi gördü. Fakat arada boşluk vardı, aşağı da ise alevler. Oraya gitmek için epey bir enerji harcaması gerekiyordu. Kendini kaldıracak gücü bile yokken nasıl gidecekti oraya?
Düşün Bella, düşü-
"BELLA!"
Pencerede duran küçük spaydisini gördükten sonra rahatlamıştı. Etrafta yol yapmak için uzun bir tahta arıyorken gördüğü tahta ile Peter'e işaret etti. Bunu gören Peter ağı tahtaya atıp kendine çektikten sonra onu düzgünce yerleştirdi. Şimdi karşıya geçebilirlerdi.
Bella, babasına dönerek onu uyandırmaya çalıştı. İkisi beraber geçemezdi oradan.
Tony öksürerek uyandığında hemen etrafına baktı.
"Baba buradayım, sakin ol."
Tony rahatlamışcasına bir nefes verdikten sonra kızına sarıldı.
"Baba zamanımız yok, şu tahtanın üzerinden yürüyerek geçmeni istiyorum."
Tony tahta yola baktığında kızına döndü.
"Ya sen?"
"Ben de geleceğim ama önce senin iyi olup olmadığından emin olmam lazım."
Tony kafasını salladıktan sonra tahtanın üzerine ürkekçe adımını attı. Bir adım daha...En sonunda Peter onu tutarak çektiğinde Thor, Tony'i kucaklayıp yere indirdi.
"Hadi Bella, sıra sen de."
"Bu tahta çökmek üzere geçersem kırılacak ve alevlerin içine düşecek. Başka çıkış yolu bulmam gerek."
"Bella başka çıkış yolu yok! Şu siktiğimin tahtanın üzerinden yürüyerek buraya gel hemen!"
Bella, tahtaya adımını attığında çatırdama sesi duydular. Peter ona güven verici bir şekilde bakıyordu.
Sakın aşağı bakma Bella, sakın aşağı bakma...
Yolu yarılamışken tahta bütünü ile kırılıp aşağı düşerken Peter, ağ atıp onu yakaladığında yukarı çekmeye çalıştı. Sonunda çektiğinde sıkıca sarıldı.
"İyisin, iyisin...Geçti hadi."
İkisi de yavaşça yere iniş yaptıklarında Ivan'ı gördüler.
Ivan hâlâ her yeri yok etmeye çalışırken Yenilmezler, öylece durmuş bakıyordu. Hepsi bitik haldeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺
Fanfiction[Uᴢᴜɴ ᴢᴀᴍᴀɴ sᴏɴʀᴀ ʏᴜᴠᴀsıɴᴀ ᴅᴏ̈ɴᴇɴ Bᴇʟʟᴀ Sᴛᴀʀᴋ] •••• "𝐵𝑖𝑧𝑖 𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑟 𝑛𝑒 𝑇𝘩𝑎𝑛𝑜𝑠 𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑒𝑦....𝐵𝑖𝑧 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑦𝑜𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘." OKUMAYIN ULA YETER