S2 E5

794 62 30
                                    

Bella, sabah erken kalkarak gri saçlarını dağınık topuz yaparak laboratuvara indi. Saat sabah 5 civarları falandı. Friday'den Ac/Dc'den 'Highway To Hell' açmasını isteyerek zırhına kaldığı yerden devam etti.

Camın dışından ise Carol, Natasha ve Stephen laboratuvarın içinde zıplayıp bir şeyler ile uğraşan Bella'yı izliyorlardı.

"Bu kadar mutlu olması normal mi? Hem Steve'in ölümünden daha 2 gün geçti."

"Belki de bize yansıtmak istediği şey 'Hey ben depresyondayım ama bir şeyim olmadığını kanıtlamaya çalışıyorum' falan mı?"

Carol kafasını Natasha'ya çevirerek alaycı kahkaha attı. Bella zaten şu an dış dünyadan kendini koparmış gibiydi.

"Hadi ya, sence Bella bize niye böyle bir şey yansıtmak istesin? Bu kızın gözündeki değerimiz ne bizim!"

Stephen iki kadına da göz devirip fikrini ortaya sundu.

"Ya da sadece hayatına kaldığı yerden devam etmeye çalışıyordur. Herkes gibi. Babasına layık olmaya çalışıyordur, değil mi?"

"Ama bu çok saçma, daha babasının ölümünü 1 yıla atlatamamışken nasıl 2 günde Steve'in ölümünü atlatabilir ki? Bu oldukça çok saçma. Yani benden bahsetsek hadi neyse de Steve'den bahsediyoruz."

Steve'den bahsediyoruz derken eli ile tırnak işareti yapmıştı Carol.

"Belki de bildiği bir şey var."

"Evet, dünyayı kurtarmaya çalışmak."

Carol arkasını dönüp giderken Natasha, cama iyice yaklaşıp Bella'yı inceledi.

Beyaz spor ayakkabılar, kırmızı ve üstünde Spider-man olan bir pijama giymiş, üstünde beyaz sade bir tişört vardı. Gri uzun saçlarını ise dağınık topuz yapmıştı. Etrafta hem dans ederek hem de uğraştığı işi yapmaya çalışıyordu.

6 gün sonra

Bella sonunda zırhı tamamlamıştı. O kadar yoğun geçen bir hafta olmuştu ki, kendisiyle ilk defa gurur duydu. Görüntü olarak Mark 50'ye benziyordu.

(Mark 50 belki adları siz de karıştırıyor olabilirsiniz diye söyleyeyim şu Iw filmindeki zırh)

(Mark 50 belki adları siz de karıştırıyor olabilirsiniz diye söyleyeyim şu Iw filmindeki zırh)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Friday, kapıyı aç."

Kapı açılırken zırh gözler önüne serilmişti. Dediği gibi görünüş Mark 50'yi andırsa bile ondan daha kat kat güçlü ve dayanıklıydı. Ayrıca yeni bir element de keşfetmişti. Pekte umrunda olmayan şeydi orası.

Natasha, şifreyi girip Bella'nın yanına giderek baktığı şeye baktı.

"Zırh mı yaptın?"

"Evet! Mükemmel durmuyor mu? Tamam babamın eski zırhlarından birine benziyor olabilir görünüşü, ama öyle değil."

𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐇𝐨𝐦𝐞 ↺ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin