Capitolul 1.

5.1K 174 7
                                    

"Ma numesc Lorena, am 17 ani, locuiesc impreuna cu parinti in Los Angeles, par saten deschis, ochii cenusi, ten mazliniu acestea sunt doar cateva cuvinte ce ma definesc"

In sfarsit a inceput vacanta de vara. Impreuna cu Jessica, cea mai buna prietena planificam vacanta, care urmeaza sa o petrecem la bunica ei in Flo Rida. Atatea planuri naruite, am planificat aceasta vacanta timp de trei luni iar intr-o fractiune de secunda s-au anulat toate planurile din cauza unui incident neplacut. Se pare ca voi petrece vacanta acasa.

" -trrrr-trrr" nu ma trezisem de mult timp si deja aud telefonul sunând, intind mana cautand telefonul prin pat " Unde o fii!? " cautand disperata in continuare " Offf, aici erai!"

(mama).

- Da! Ce sa intaplat!?

- Neata, scumpo! Te-am trezit?

- Nu! (-raspund, stergadu-ma la ochii)

- Stiu, nu iti face placere, dar te rog poti sa stai cu Max, baiatul vecinei astazi!?

Vroiam s-o intreb de ce trebuie sa fac pe dadaca dar am refuzat sa incep o cearta.

- Sigut! De ce, nu!

- La ora 11:25 sa fii la ea. Pa

- Bine. Te pup. Pa.

Mi-am pus perna pe fata, incepand sa tip. "Asta imi mai trebuia" sa dadacesc un copil de 6 ani si sa il suport pe fratele lui toata ziua. Cel mai perfect mod de a incepe o zi.

Ma ridic din pat si ma indrept spre baie " Wow..arat ca un zombi" dupa un dus lung, ma imbrac si ma duc la d-na Anna ( vecina ).

Eram in fata usi, nu imi facea placere sa fiu aici dar nu vroiam sa o dezamagesc pe mama. Usa se deschise, in prag aparuse chipul unei femei de 40-45 de ani, slabuta, putin trasa la fata.

- Buna, Lorena! Intra

- Buna dimineata! Mi-a spus mama ca aveti nevoie de dadaca si uitatima aici.

- Ma bucur ca ai venit! Nu stiu ce as fi facut daca nu veneai. E destul de tarziu, trebuie sa plec. Max trebuie sa vina de la ora de chitara, insotit de un coleg. Sper ca nu te superi! Justin, e sus in camera lui, nunerele de telefon sunt pe frigider, in caz de o urgenta. Speram sa nu fie nevoie.

- Nu va fii!

D-na Anna, plecase. Ramasesem singura, bine cu Justin dar el era in camera lui, cel mai probabil dormea.

Imi dau jacheta jos, vroiam să o pun in cuierul de laga scara cand il vad coborand. Tocmai ce se dase jos din pat, parul ciufulit , hainele largi si boțite il dadeau de gol.

- Tu, faci pe dadaca azi!? ( afisand zambetul lui celebru)

- Din nefericire! ( am dat ochii peste cap )

- Nefericire???

Incepusem sa imi musc buza de jos, analizandul pe Juss care se ducea in bucatarie. Vocea lui rupse linistea ce o creiasem timp de cateva minute.

- Vrei ceva de baut!?

Iesind din bucatarie cu un pahar de suc de portocale, pe care era scris numele meu. Ma uit la el spunând, mai bine zis soptind un cuvant ce semana cu " Mersi".

Usa se deschise, era Max. Nici nu intrase bine in casa si deja incepuse sa strige aruncand chitara in josul scarilor.

- Lory!!! ( imi sare in brate)

- Cum a fost la ora de chitara!?

- Bine, am invatat un cantec nou. Lory, el este Dani. ( aratand spre baietelul care il insotea)

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum