Urcasem in masina, Jess ma tot intreba ce am vorbit cu Juss, nu vroiam sa ii spun, nici eu nu intelesesem ce a vrut sa spuna.
- Stai si in seara asta la mine?
- Da! Dar te voi lasa singura, ma duc cu Ryan in Dance!
- Care Ryan?
- Prietenul meu, avem prima intalnire.
- Ce? Acum imi spui!?
- Scuze, am uitat. La cate s-au intamplat nu ma mir ca am uitat.
- Jess! Mai e ceva ce imi ascunzi?
Tresarise, cand am intrebat-o, stia ceva ce eu nu trebuia sa aflu, simteam asta dar nu am intrebat-o , nu vroiam sa o presez.
Jess, coborase, intrase in casa, eu ramasesem in masina, ma gandeam la ce imi spuse Juss si la ce imi ascundea Jess. Ce era asa un mare secret, nu a avut nici-o data secrete fata de mine.
- Jess, vin si eu cu tine!
- Esti sigura?
- Da!
O masina starina oprise in fata casei. Nu stiam cine e, dar banuiam.
- Hai Lory, a venit Ryan.
- El e Ryan?
- Da! Haide.
Am incuiat usa si am urcat in masina, la volanul bolidului era un baiat brunet, cu ochii albastri, zambet nevinovat, la prima vedere parea un tip chiar de treaba, ramane sa vedem asta.
Jess se apleaca peste el si il saruta, parea indragostita, dar Jess avea felul asta ciudat de a juca teatru.
- Ryan, ea este Lorena! Sper ca nu te deranjeaza ca vine cu noi.
- Incantat de cunostinta. Nu, ce prostuta esti, de ce sa ma deranjeze?
Jess si Ryan incepusera sa vorbeasca nu vroiam sa fac parte la discutia lor asa ca mi-am pus castile in urechi. Uram chestia asta, nu vroiam sa fiu aici dar trebuia, Jess nu ma obligase. Cineva trebuie sa o urmareasca, Ryan nu stiam ce apucaturi are, trebuia sa o insotesc.
Dupa o ora de mers cu masina, realizes ca nu mai eram de mult in Los Angeles, situatia ma speriase putin, aveam un nod in gat.
- Jess, unde mergem? ( inghitind in sec)
- La un club in apropiere de Los Angeles.
Ce???? era in mintea mea, eram in masina singura, bine nu singura cu Jess si o persoana necunoscuta. Partial imi era frica, cine stie unde ne ducea sau ce ne putea face. Respiram des, palmele imi transpirase, inima batea cu putere iar nodul din gat nu disparea.
Cine ma pus sa urc in masina asta?Dupa o ora jumatate ajunsesem, puteam respira usurata, dar calvarul din mintea mea nu se terminase.
Totul parea mult mai rau decat era de fapt.- Scuza-ma un moment Ryan!
- Lory, esti bine?
- Nu, nu sunt! Ai zis ca mergem in Dance si ma trezesc la iesire din Los Angeles.
- Imi pare rau! Nu am stiut ce are in plan Ryan.
- Ok! Suna-ma cand trebuie sa plecam.
- Nu stai cu noi!?
- Nu vreau sa fiu a treia roata!
- Cum vrei!
Jess si Ryan, intrara deja in club, imi fac si eu curaj sa intru dupa ei. Eram singura printre straini, nu stiam pe nimeni, ma feream in stanga si in dreapta. Ma asezasem pe un scaun si acolo intepenisem.
- Hei, papusa! Ce cauta o vulpita ca tine singura in seara asta!?
Papusa? Vulpita? Astea sunt fraze de agatat? Ridic capul si vad un barabat cam de 30 de ani, fata mea nu exprima prea multe. Dau sa ma ridic cand ma inpinge inapoi pe scaun.
- Unde crezi ca te duci? Nu ai vorbit cu mine!
- Dute dracu! ( ma calcase si pe ultimul nerv )
Unde o fi Jess? o cautam disperata vroiam sa stiu cat mai stam, atunci o vad in bratele lui Ryan se sarutau pasional, nu am vrut sa ii deranjez asa ca am hotarat sa chem un taxi.
- Aș dori un taxi in fata la club Vegass. Multumesc.
Imi venise "limuzina".
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...